تهیه کننده آهنگ های"Good day" و "The red shoes" از IU به اتهام سرقت ادبی این آثار واکنش نشان داد.

تهیه کننده"لی مین سو" که به همراه IU روی برخی از بهترین آثار خود کار کرده،ادعاهای سرقت ادبی رو رد می کنه.

در ۱۱ می،تهیه کننده لی مین سو که روی کار های موفق"Good day" و "The red shoes" کار کرده،در اینستاگرام به اتهامات سرقت ادبی اخیر پاسخ داده:

"سلام.با دل سنگین به موقعیت سختی می پردازم.چون مدت زیادیه که با شما صحبتی نداشتم.دیروز بعد از ظهر دو تا از آهنگایی رو که تولید کردم رو خوندم "Good day و The red shoes" که ادعای سرقت ادبی شده بودن.از زمان انتشار مطبوعاتی در سال ۲۰۱۳ که سرقت ادبی رو تکذیب کردم درباره "The red shoes" صحبت نکردم.اما به دلیل جنجال های اخیر و نفرت های بی مورد نسبت به این آرتیست،با دقت برای شما می نویسم.

من حین کار روی"Good day" و "The red shoes" موسیقی شخص دیگه رو کپی نکردم.من به عنوان تهیه کننده"Good day" و "The red shoes" خواهش میکنم که دل فنا و مخصوصا خود IU رو به درد نیارین.


منبع: @KpopClub