براساس تایید کمپانی‌ها، آیو و لی جونگسوک با هم در رابطه هستند.


بعد از اعلام خبر رابطه‌ی آیو و لی جونگسوک، کمپانی جونگسوک اعلام کرد:

«سلام. های‌زیوم استودیو هستیم.

این یک اعلان رسمی برای خبر مربوط به بازیگر لی جونگسوک هست. بازیگر لی جونگسوک و آیو اخیرا رابطه خودشون رو از آشنای نزدیک به یک زوج تبدیل کردن و در رابطه‌ی جدی قرار دارن. لطفا از اونها حمایت کنید تا بتونن به رابطه زیباشون ادامه بدن. ممنون.»

 

کمپانی آیو هم پس از این اعلام کرد:

«آیو و لی جونگسوک اخیرا رابطه خودشون رو از آشنای نزدیک به یک رابطه‌ی نزدیک خوب تبدیل کردن. ما از طرفدارها درخواست قبول صمیمانه‌ی این اتفاق رو داریم.»


مقاله اولیه‌ای که خبر رابطه‌ی آیو و لی جونگسوک در اون منتشر شد:

روز ۳۱ دسامبر، دیسپچ اعلام کرد که این دو ستاره حدود چهار ماه هست که در رابطه هستن. بر اساس اعلام دیسپچ، این دو نفر ده سال پیش از طریق اینکیگایو با هم آشنا شدن و با گذر زمان دوستی اونها به رابطه عاشقانه تبدیل شد.

دیسپچ ادعا میکنه که آیو و لی جونگسوک کریسمس رو به مدت سه روز با هم در ناگویا در ژاپن گذروندن. گفته شده این سفر شخصا توسط لی جونگسوک برنامه ریزی شده که اول پرواز آیو و برادر کوچک آیو رو به ژاپن هماهنگ کرده و حتی یک سرویس حمل و نقل فرودگاهی برای اونها آماده کرده و خودش هم بعدا به اونها ملحق شده.

بر اساس ادعای منابع ناشناس در این گزارش، خانواده های دو طرف هم از این رابطه باخبر هستن. امسال آیو در مراسم عروسی برادر کوچکتر لی جونگسوک آهنگ تبریک خوانده بود و لی جونگسوک شخصا برادر آیو رو به این تعطیلات کریسمس در ژاپن دعوت کرده بود.

دیسپچ همچنین تصاویری از آیو و لی جونگسوک در فرودگاه در مسیر رفت و برگشتشون به ژاپن رو منتشر کرد.

لی جونگسوک از شب گذشته بخاطر سخنرانی دریافت جایزه اش در مراسم جایزه درامای ام‌بی‌سی سال ۲۰۲۲ مورد توجه قرار گرفته بود که احتمال داده میشد در رابطه باشه.


Download

صحبت‌های دیشب لی جونگسوک که نظرهای زیادی رو به خودش جلب کرده بود:

«بعد از تمام کردن سربازی نگرانی، ترس و مشکلات زیادی همراهم بود. اما اونموقع شخصی بود که بهم کمک کرد به عنوان یک انسان مسیر خوبی رو پیدا کنم و مثبت اندیش باشم. 

دوست دارم از این فرصت استفاده کنم و به اون شخص بگم ممنون که اینقدر بی‌نظیری. همچنین من... من برای مدت خیلی خیلی زیادی دوستت داشتم و برات احترام زیادی قائل بودم.

با دیدن اون شخص با خودم فکر کردم باید قبل از این کمی پویا تر زندگی میکردم یا باید آدم بهتری بشم. زمان زیادی رو صرف فکر کردن به گذشته‌ی خودم کردم. در آینده سخت‌تر کار میکنم تا آدم بهتری بشم.»


عکس های منتشر شده از آیو در عروسی برادر کوچک لی جونگ سوک 


تاپیک خبر رابطه‌ی لی جونگسوک و آیو در ویبو از مرز یک میلیارد بازدید و ۲۲۵۰۰۰ بحث عبور کرد.


نظرت نتیزن ها راجبِ رابطه ی آیو و لی جونگ سوک:

"من واقعا سوپرایز شدم خیلی بهم میان"

"دو غول کیدراما ؟ با من شوخی نکنید"

"خیلی دوست دارم بدونم چطوری همدیگه رو ملاقات کردن"

"اون ها عالی به نظر میرسن"

"امیدوارم باهم ازدواج کنن و زندگی خوبی رو تشکیل بدن"


آپدیت فنکافه‌ی آیو:

تبریک سال نو

سلام یوئناها..!

الان وقتیه که همه خوابن؟ هرطور یا هرجایی که آخر ۲۰۲۲ رو گذروندین، ممکنه بخاطر من آخر سالتون یکمی نگران کننده بوده باشه. من اینجام که سال نو رو به یوئناها تبریک بگم و سپاسگزاری و متاسف بودنم رو هم نشون بدم.

اونایی که امروز اخبار رو دیدن میدونن، من الان توی رابطه هستم.

خیلی مراقب بودم چون یوئناها که همیشه نگران من و کنجکاو بودن که من در چه حالیم حتما الان خیلی سورپرایز میشدن، اما بله، اینجوری شد!

نسبت به شخصی که برای مدت طولانی همکار من بوده و به هم تکیه میکردیم احساسات خوبی در من متولد شده. 

برای مدت طولانی، اون کسیه که ازم حمایت کرده که خیلی بخاطرش ممنون. اون همیشه به من میگه  멋지다 멋지다 (باحال، بی‌نظیر). اون همچنین آدم کیوت و قابل اعتمادیه که همیشه صادقانه تشویقم کرده.

از اونجایی که یوئناها همیشه از نزدیک ازم مراقبت میکنن، حس میکنم اخیرا اوقات خوبی داشتم و از لحاظ احساسی حال خوبی دارم. در عین حال، یکی از دلایل دیگه‌ای که چنین احساسی دارم اینه که اخیرا نسبت به کارم اعتماد به نفس و اشتیاق بیشتری دارم. فکر میکنم این بخاطر اینم هست که  دوست خوبی برای مدت طولانی در کنارم بوده و الان از جایگاهی نزدیکتر من رو تحسین میکنه.

از اونجایی که همه تا الان باخبرید، ما هم به خوبی و آرومی ملاقات میکنیم بدون اینکه شما رو نگران کنیم...!!🥹

ببخشید که بهتون شوک وارد کردم اما واقعا متاسف و سپاسگزار یوئناهایی هستم که بهم تبریک گفتن و اول از همه احوالم رو پرسیدن.

واقعا زیاد چیزی ننوشتم اما شاید بخاطر اینکه به هر کلمه زیاد فکر کردم الان دیگه سال جدید شده. تایپ کردن این رو سال ۲۰۲۲ شروع کردم و الان ۲۰۲۳ شده.

همگی سال نو مبارک 💗

خیلی خوشحالم که در ۲۰۲۲ یعنی سال پیش، تونستیم بعد از چندسال هم رو از نزدیک ببینیم. فقط با یادآوری اون لحظات هیجان انگیز فکر میکنم هرگز نتونم فراموششون کنم.

از صمیم قلبم ممنونم که دوباره درکنار من بهتون خوش گذشت و سال پیش یک بار دیگه صمیمی ترین دوستانم بودید. قرار نیست تنبلی کنم و بی باک به سمت امسال هم میرم! تمام تلاشم رو میکنم.

یوئناها، یکبار دیگه سال نو مبارک. بعد از یک خواب شبانه‌ی خوب، سال براتون جدید میشه.

شب بخیر. عاشقتونم 

 

ترجمه‌ی پیام لی جونگسوک در فنکافه رسمی خودش برای تبریک سال نو و صحبت درباره‌ی رابطه‌اش با آیو:

سلام، لی جونگسوک هستم. فرصت نشد سپاسگزاریم رو بعد از دریافت دسانگ به طرفدارانم نشون بدم پس الان اینکار رو میکنم. از آخرین باری که اینجا چیزی نوشتم مدتی میگذره.

ببخشید که آخر سال سورپرایزتون کردم. ممنون از همه کسایی که توی مراسم جایزه با صدای بلند کلمات حمایت کننده میگفتن و تشویقم میکردم، اینطور تونستم اعتماد به نفسم رو حفظ کنم. چیزی که واقعا دوست دارم بهتون بگم اینه که هنوز خیلی نقص دارم و حتی با اینکه سنم بالا رفته خجالت میکشم، خیلی ممنونم بخاطر عشق و حمایت همیشگیتون. وقتی صحبت میکردم بیشتر مضطرب شدم و انگار مهم ترین چیز رو فراموش کردم. یکبار دیگه سپاسگزار و متاسفم.

فکر میکنم خیلی از شماها بخاطر خبر دیروز خیلی شوکا شدید. اولین بار وقتی اواسط دهه‌ی ۲۰ سالگیم بود هم رو ملاقات کردیم و اون احساس چیزی بیشتر از یک عشق گذرا بود، بزرگ بود اما برای چیزهایی که نتونستم بدستشون بیارم پشیمانی هم بود. ما برای مدت طولانی دوست بودیم و حالا چیزها به این نقطه رسیدن. امم.. دوست دارم خوب توضیحش بدم. چطور بگم؟ فکر میکنم اون دوست عجیبیه که همیشه یک گوشه از قلبم رو در اختیار داشته. اگر بخوام اینطور بگم فکر میکنم طرفدارام متوجه بشن اگر بگم برای من مثل کانگ دانی بود. به عنوان یک دوست، اون نگران مسیر من در زندگی و نگرانی هایی که ممکنه داشته باشم هست. با اینکه از من کوچکتره میتونم بهش تکیه کنم و حتی گاهی برام مثل یک خواهر بزرگتره. اون خیلی جا افتاده‌اس اما در عین حال شخصیه که دوست دارم ازش محافظت کنم. اون باعث میشه بخوام آدم بهتری بشم.

باید خوب معرفیش میکردم اما این برای خود منم چیز تازه‌ایه بخاطر همین نگران بودم طرفدارام شوکه بشن و ازم ناامید بشن (که خودم معرفیش نکردم) امیدوارم بتونید به گرمی مراقبمون باشید. دوباره ممنون بخاطر حمایت و عشقتون در طول این سال و دیدن دوباره شما واقعا عالی بود. سال نو مبارک و تا همیشه عاشقتون خواهم بود.


Download

لی جونگ سوک توی یکی از مصاحبه هاش گفته بود این شخصیت خیلی به خود واقعی ش نزدیکه... فقط خواستم با شخصیت ایشون یکم بیشتر آشنا شید😂

اسم سریال "سریال وقتی تو خواب بودی" عه


صحبت‌های لی جونگسوک درباره‌ی آیو در مصاحبه‌ی اخیرش با اسکوایر کره

بعد از سوال مصاحبه‌گر درمورد اینکه احتمالا اون شخص (آیو) خیلی بهش قدرت میده جواب داد:

فکر میکنم کلیشه‌ای باشه اگه بگم فقط وجودش منبع حمایت و قدرته اما بجز من آدم‌های خیلی زیادی با موسیقی، ترانه و پیام‌های دلگرم کننده‌ی اون آرامش گرفتن. منم از این قاعده مستثنی نیستم. هرچند تفاوتش این هست که من اون آرامش رو توی مکالمه‌هام باهاش دریافت کردم. بیشتر از همه اینکه ما برای مدت خیلی طولانی با هم دوست بودیم و اون بامزه‌ترین آدم جهانه. همونطور که یکم پیش هم گفتم، از رسیدن به دهه‌ی سوم زندگیم ترس داشتم و اون موقع که دوست بودیم دلگرمی زیادی گرفتم. از اواسط دهه‌ی دوم زندگیم با هم دوست بودیم پس وقتی هم رو ملاقات کردیم حسابی جوون بودیم. و این باعث میشه وقتی بهم میگه «الان خیلی بالغ‌تر شدی» دلم بخواد بالغ‌تر بشم و بخوام از اونی که الان هستم آدم بهتری بشم.

 

پ.ن: فقط منم که حس میکنم عروسی نزدیکه؟😂


Download

فن ها فهمیدن انگشتری که تو دست لی جونگ سوکِ قبلا برای آیو بوده💜


Download

وقتی خبر دیت لی دوهیون و ایم جیون اومد یه سری یوئنا اومدن گفتن انگاری لی جونگ سوک و آیو هم از ۲۰‌۲۱ باهم قرار میذاشتن و رو نمیکردن.

مثل اینکه تو سال ۲۰‌۲۱ لی جونگ سوک یه عکس از خودش تو خونه‌ی آیو پست میزاره که سریع عکسشو چند دقیقه بعد پاک میکنه و رو همین حدس میزنن که اینطور بوده...

البته ممکنه باهم اون موقع دوست بوده باشن هنوز چون از بعد مجریگریشون خیلی سال باهم دوست بودن ولی اینکه زودی پاک کردش یکم مشکوک بود😂


Download

از لی جونگ سوک توی فن میتینگش پرسیدن دوست داری تو اتاق فراغتت چیکار کنی و همه فنا داد میزدن آیووو آیوووو😂🤍☁️


آیو تو مصاحبه جدیدش درمورد لی جونگ سوک صحبت کرده و گفته چون هر دوتامون بازیگریم اگر قبل از فیلمبرداری صحنه فیلم رو درک نکنم زنگ میزنم به دوست پسرم و باهاش مشورت میکنم.

آیو گفته لی جونگ سوک رو برای اکران VIP فیلم Dream دعوت کرده ولی نمیدونه اون چه واکنشی به فیلمش و بازیگریش داره.


Download

جوری که به آرزوش رسید🤧🍓

مصاحبه لی جونگ سوک برای سال 2022 عه قبل از اینکه با آیو قرار بزاره


یه فود بلاگر در پستی درمورد یه بستنی فروشی معروف توی یونگدام صحبت کرده و گفته اخیرا آیو و لی‌جونگ‌سوک به این مکان رفتن.

از اونجایی که این بستنی فروشی نزدیک فرودگاه ججو قرار داره و فیلمبرداری سریال جدید آیو هم توی ججو هست احتمال اینکه آیو و لی‌جونگ‌سوک به این مکان رفته باشن بیشتر شده. 


فن‌ها متوجه شدن که قاب گوشی جونگ‌سوک دوتا قاب ست تام و جریه و باتوجه به رنگ قاب گوشی آیو احتمال میدن جونگ‌سوک و آیو قاب‌هاشونو باهم ست کرده باشن


یه فود بلاگر توی پستی درمورد رفتن آیو و لی جونگ سوک به رستوران Modowoo samseong توی سئول گفته


یوئناهایی که توی فن‌کافه بودن از آیو درمورد رفتنش به این رستوران سوال پرسیدن و آیو گفته که از طرف کمپانیش باهاش تماس تماس گرفتن و پرسیدن که قبلا به این رستوران رفته و این خبر صحبت داره یا نه.

آیو گفته که هیچوقت به این رستوران نرفته و از بقیه خواست اطلاعات اشتباه منتشر نکنن.

و مشخص شده که انتشار این خبر توسط فود بلاگر صرفاً برای تبلیغ و پروموت رستوران بوده.


فن‌ها حدس میزنن که هم آیو و هم دوست‌پسرش، لی جونگ سوک، از حلقه ست برند گوچی استفاده میکنن، که برای آیو مدل زردطلایی هستش


Download

یه یوئنا به فن میتینگ جونگ‌سوک رفته، مجری ازش می‌پرسه دلیل اومدنت چیه؟اونم میگه بخاطر جیون نونا اومدم

مجری: لطفا صادق باش، به اینجا اومدی چون جونگ‌سوک رو دوست داری یا برای همراهی کسی اومدی؟

جونگ‌سوک: لطفا صادق باش.

مجری: آره، جونگ‌سوک آدم صادقیه و میخواد بدونه، دلیلت چیه؟

یوئنا: راستش بخاطر جیون نونا اومدم.

مجری: انقدر دوستش داری؟ ... چرا شوکه شدی؟

جونگ‌سوک: آروم باش، آروم باش.


منبع: https://t.me/IRAENAS