ظاهراً تایید شده که آیو و پارک بوگوم در یک درام جدید هم‌بازی هستن؛

این سریال توسط فیلمنامه‌نویسِ سریال "وقتی کاملیا شکوفه میدهد" و کارگردان سریال "اجوشی من" کارگردانی میشه.

داستان این سریال ، ماجراهای دو شخص به نام A-Shoe و Gwan-Sik ـه که در دهه 1950 در ججو به دنیا اومدن رو به تصویر میکشه.

فیلمبرداری این سریال در اواسط سال 20‌23 شروع میشه.


بنظر میاد که این دراما "You Have Worked Hard" نام داشته باشه و همچنین یکی از اعضای تیم پشتِ صحنه این دراما طِی پستی اعلام کرد که از همکاری با دو ستاره کیدراما بسیار مفتخره؛


آیو در مصاحبه ای با مجله bazaar کره ، در رابطه با سریال جدیدش صحبت هایی کرد:

"خب درامایِ 'You Have Worked Hard' رو به عنوان اولین کامبکِ درام خودم بعد از ۴ سال انتخاب کردم ، قطعا انتخاب خوبی بود و همچنین افکارم رو راجب سی ـو چند سالگی و چالش هام به خوبی نشون داد"

 

صحبت های آیو در رابطه با درامای جدیدش:

"من دوستش داشتم ! این دراما یه داستان سنگینی ـه که به شیوه ای نه چندان سنگین منتقل شده . به نظر میرسه شخصیتش کسی ـه که میتونین به راحتی در اطراف خودتون ببینین ، اما اگه از نزدیک به فردیتِ اون به عنوان یه انسان توجه کنین ، یه چیزای دیگه ای مشخص میشه .. شاید به همین دلیل ـه که من جذب این دراما شدم ㅋㅋㅋ"


اپدیت فنکافه آیو:

"یوئناهای من حالتون چطوره ؟؟ من دارم کارای اولیه ی ظبط درامای جدیدم رو شروع میکنم برای همین دیگه وقت نمیکنم بیام فنکافه ، ببینم ویدیوی یوتیوب‌ـم رو دیدین ؟ لطفا برین رأی بدین چون من یه کارایی واسه انجام دادن دارمㅋㅋㅋ"


آیـو گفته که کاراکتری که قراره نقشش رو بازی کنه بسیار بهش شبیه ـه ، همچنین اون گفته وقتی که با نویسنده ی دراما صحبت کرده متعجب شده از اینکه اینقدر این کاراکتر به اون شباهت داره؛


فیلمبرداری سریال «تو سخت کار کردی» از ماه مارچ آغاز خواهد شد. برای برنامه‌ی پخش این سریال هنوز تصمیمی گرفته نشده


فیلمنامه‌خوانی سریال «تو سخت کار کردی» دیروز برگزار شده. همچنین عوامل و بازیگران بعد از جلسه‌ی فیلمنامه‌خوانی باهم شام خوردن. همچنین اطلاعاتی مبنی بر این هست که سریال از طریق شبکه‌ی اس‌بی‌اس و نتفلیکس منتشر میشه.


سریال «تو سخت کار کردی»، در نتفلیکس پخش خواهد شد:

پن اینترتیمنت قرارداد تولید سریال «تو سخت کار کردی» با حضور آیو و پارک بوگوم رو با نتفلیکس امضا کرد. مدت زمان قرارداد از ۴ اپریل ۲۰۲۳ تا ۳۱ اکتبر ۲۰۲۵ هست که نشون میده این سریال در این بازه‌ی زمانی باید پخش بشه.

فیلمبرداری و مراحل تولید این مینی سریال بین ۵ تا ۷ ماه زمان میبره و هدف پخش اواخر ۲۰۲۳ یا اوایل ۲۰۲۴ خواهد بود که تلاش کمپانی بیشتر برای اواخر ۲۰۲۳ هست.


کامیون قهوه ارسالی آیو سر ست فیلمبرداری؛

آیو امروز در حال فیلمبرداریه «شما سخت کار کرده‌اید» است، و او لاته سیب‌زمینی شیرین بنفش یخی را سفارش داده است.


آیو امروز در حال فیلمبرداری درام جدیدش "You Have Worked Hard" (عنوان تحت اللفظی) در کاخ Gyeongbok سئول دیده شد.


تکذیب دستمزد آیو برای سریال جدید

امروز اخباری منتشر شد که در اون میگفت آیو برای هر قسمت از سریال «تو سخت کار کردی» مبلغ ۵۰۰ میلیون وون دریافت کرده. کمپانی آیو اعلام کرد: «۵۰۰ میلیون وون برای هر قسمت؟ کاملا واضحه که این گزارش اشتباه هست.» همچنین یک عضو رسمی از نتفلیکس گفت: «من مقاله رو چک کردم و این خبر کاملا اشتباه هست.»

یک نماینده رسمی از کمپانی ایدام در صحبت با استارنیوز در روز ششم گفت: «اینکه آیو برای هر قسمت مبلغ ۵۰۰ میلیون وون دریافت میکنه اصلا درست نیست. کاملا اطلاعات غلطه. ما از شنیدنش جا خوردیم.»


عکسهایی از کامیون قهوه و دسر حمایتی ایدام برای آیو و تیم "شما سخت کار کرده‌اید"؛

صاحب کامیون قهوه: "انتخاب آیو فوندانت شکلاتی صد درصد واقعی بود"


آیو و بوگوم سر ست فیلم برداری


نویسنده و کاریکاتوریست میسانگ، یون تائه هو کامیون قهوه ای برای حمایت از آیو سر ست فیلمبرداری "شما سخت کار کرده اید" فرستاد؛

متن بنر: «امیدوارم کارگردان کیم وون سوک، آیو سونبه نیم، و همه بتونن با خوشحالی فیلمبرداری کنن»


بازیگر Chae Dong Hyun برای حمایت از آیو و کارگردان کیم وون سوک سر صحنه ی You have worked hard کامیون قهوه و غذا فرستاد؛

*آیو اخیرا در عروسی چه دونگ هیون برای تبریک، آهنگ خونده.


آپدیت استوری آیو:

"بنر:Ae-soon(کارکتر آیو) ما خوب غذا خورده؟

من برات مرغ اماده کردم، تیمِ فیلمبرداری فایتینگ!...از طرف یواین‌نا؛من تیم‌رو حمایت می‌کنم"

_ چند نفر از فامیل‌های آیو(Bobae و Eunseo)، برادرش و یواین‌نا سر ست فیلمبرداری تو سخت کار کردی(لایف)کامیون غذا فرستادن.


آپدیت استوری آیو برای تشکر از کانگ هانا که سر ست فیلمبرداری تو سخت کار کردی کامیون فرستاده؛

"هانا جی‌جانگِ من!ممنون؛

امروز با قدرت و انرژی کار می‌کنم🫶🏻"

_ بنر:

لی:کسی که لبخندش حتی توی روزهای سخت از بین نمیره.

جی:جینگ‌جانگ!امیدوارم فیلمبرداریت خوب،سالم و به سلامت پیش بره.

یون:این اسنک های شیرین رو بخور و امروزم قوی و پرانرژی باش.


آپدیت استوری آیو برای تشکر از فن‌سایت کره‌ایش Dalnara که سرِ ست فیلمبرداری تو سخت کار کردی کامیون حمایتی فرستادن:

"آیو‌ دالنارا،bbos های من(اسم فن‌‌های دالنارا)

من خوب غذا خوردم"

"فنام aesoon رو اینطوری تصور می‌کنن؟(منظورش بنر‌هاست)

فنای من حالشون خوبه؟دلم براتون تنگ شده؛هرجا که هستید روز قشنگی داشته باشید،bbos ازتون ممنونم"


آپدیت استوری آیو که از بازیگر هم‌کمپانیش شین سه‌کیونگ برای حمایتش و فرستادن غذا سر ست فیلمبرداری تشکر کرده:

"سه‌کیونگ اونی...هیچوقت توی به لرزه‌درآوردن قلب یه نفر شکست نمی‌خوری"

_ بنر: من از تیم "تو سخت کار کردی" حمایت می‌کنم.


آپدیت استوری پارک بوگوم که از آیو برای فرستادن گل تشکر کرده؛

"آیو ازت ممنونم"


آپدیت استوری آیو برای تشکر از فن‌سایت تایوانیش که سر ست فیلمبرداری تو سخت‌ کار کردی کامیون حمایتی و گل فرستادن:

"یوتوپیا،

سومین سالگردتون مبارک!

دوبار گل و غذا فرستادین، ازتون خیلی ممنونم، من خوب غذا خوردم.

تمام تلاشمو کردم تا به سوالایی که فرستادین جواب بدم"


آپدیت استوری پارک‌بوگوم برای تشکر از فن‌سایت تایوانی آیو که براش گل فرستادن:

"بااینکه ما فن‌سایت پارک‌بوگوم نیستیم، تو خیلی خوشتیپی.

با فیلمبرداری تو سخت کار کردی موفق باشی.فایتینگ!

از طرف یوتوپیا فن‌سایت تایوانی آیو"


آپدیت استوری آیو که از فن‌سایتش GCFTS برای فرستادن کامیون حمایتی تشکر کرده:

"ازتون ممنونم ستاره‌های طلایی

من نوشیدنی و میسوگارو خوردم"

_با توجه به‌ استایل آیو احتمالا سر‌ست فیلمبرداری تو سخت کارکردی باشه


آپدیت استوری آیو برای تشکر از فن‌سایت فیلیپینیش برای فرستادن کامیون حمایتی سر ست فیلمبرداری تو سخت کار کردی:

"خیلی ممنونم، 

هوا به اندازه یوئناهای فیلیپین پرشوره

خیلی خوشحالم،ازتون ممنونم"

امضای آیو برای فن‌سایت فیلیپینی:

من عاشق مائنام(فن‌سایت فیلیپینی)

ازتون خیلی ممنونم.

مائنا من خیلی دلم براتون تنگ شده،

از تشویق هاتون متأثر شدم و حتما برای دیدن شما میام

شما گرم،زیبا و قوی هستین.

دوستتون دارم، مریض نشید.

_ جیون آیو"


آپدیت استوری پارک بوگوم که آیو رو تگ کرده برای تشکر از فن‌سایت فیلیپینی آیو:

"یوئناهای فیلیپینی از پارک‌بوگوم هم حمایت میکنن،

بیا سالم پرواز کنیم"


پارک بوگوم توی کپشن آپدیت‌های جدید برای فن‌میتینگش از لیریک آهنگ Friday استفاده کرده:

"سه‌شنبه خیلی عجولانه به نظر می‌رسه؟"


اخیرا فن‌سایت کانادایی آیو کامیون حمایتی سر ست فیلمبرداری "تو سخت کار کردی" فرستادن، اما چون فیلمبرداری لغو شده بود کامیون رو قبول نکرده بودن و مثل اینکه آیو شخصاً هزینه جریمه کامیون رو پرداخت کرده


آپدیت استوری آیو:

"دوباره نیشم زد ... چند ساله داره این اتفاق می‌افته؟🥲"

"بابت هدیه‌ها و حمایتتون ممنونم، به فن‌های پارک بوگوم اعتماد دارم و از گوشت لذت بردم."

"آیو کانادا( فن‌سایت )

حتما فرستادنش از راه دور خیلی سخت بوده، برای هدیه هم ممنونم ازش لذت می‌برم!"


عکس هایی از محل فیلمبرداری سریال تو سخت کار کردی منتشر شده؛

_این دهکده توی ججو ۸۰ کلبه داره و طبق مکان‌هایی که آماده کردن احتمالا صحنه‌هایی داشته باشیم  که توی دریا فیلمبرداری شدن...


منیجر موقتی بازیگرای سریال تو سخت کار کردی نظراتشو درباره ی آیو به اشتراک گذاشته:

"اخیراً به‌ عنوان منیجر موقت برای یکی از آشناهام که بازیگره شروع به کار کردم و بازیگر لی جیون رو جلوم دیدم. بهش گفتم که از ۱۵ سال پیش، زمانِ دبیوش فنش بودم و اگه بتونم بلیط تهیه کنم توی فن کنسرتش شرکت میکنم و آیو بلافاصله گفت که بهت بلیط میدم، تهیه بلیط به تنهایی (برای شما) سخته. من خیلی ممنون بودم چون بعدا سعی کردم که خودم بلیط تهیه کنم و نتونستم. اون واقعا فرشتست.

آیو ساعت 5 صبح برای گریم به صحنه فیلمبرداری اومد و در حال فیلمبرداری بود و تمام روز زیر بارون خیس شده بود. باید خیلی خسته کننده بوده باشه براش ولی بازم با ما (کارکنان) شوخی میکرد تا حال و هوای ست رو عوض کنه. آیو همچنین با همه کارکنان احوالپرسی کرد و به محض پایان فیلمبرداری اول از اونا برای زحماتشون تشکر کرد.

اون واقعاً بهترین بازیگر زنه ... منظورم خواننده است ... منظورم هر دوعه ...

بازیگریش هم به شدت خفنه....

من خیلی سپاسگزارم حتی اگه اون پیشنهاد (بلیط دادن) فقط یک تعارف میبود، اما اون واقعا بلیط رو برام فرستاد. آیو همچنین یک هدیه پرمیوم برای تعطیلات واسم فرستاد. چطور ممکنه کسی مثل اون اینقدر مهربون باشه؟ حالا که یک طرفدار موفقم، میتونم بدون پشیمونی بمیرم."


آپدیت استوری آیو برای تشکر از سه فن‌سایت پارک بوگوم:

"از حمایتتون ممنونم، مثل یه بارون موقع خشکسالی به موقع بود.👼🏻🩵"

"ممنونم تایوان

من سخت کار میکنم، بخاطر غذاهای خوشمزه ممنونم."

"خیلی ممنونم اندونزی"

"این مهربونی یه ویژگی خاص بین اندونزیایی‌هاست یا ویژگی فن های Gwanshik ( اسم کارکتر بوگوم ) ؟🥲"


آپدیت استوری آیو برای تشکر از پارک سوجون و هیو جونسوک (بازیگرای دریم) برای فرستادن کامیون حمایتی سر ست فیلمبرداری:

"جونسوک سونبه نیم بهترینه!!

بیا بازم برای همدیگه کامیون بفرستیم"

"هونگ‌دائه اوپا؟ چرا انقدر مهربونی؟"

(پارک سوجون سه تا کامیون فرستاده)

"ممنونم سوجون‌شی، اما هونگ‌دائه اوپا اسمم Ae-soon هست نه Soon-Ae🥹"


آپدیت استوری آیو برای تشکر از KDPHARMA که کامیون حمایتی سر ست فیلمبرداری سریال تو سخت کار کردی فرستادن؛


آپدیت استوری آیو با هدیه هایی که فن‌سایت پارک بوگوم براش فرستادن:

"ازتون ممنونم، این‌چیزا خوشحالم می‌کنن."


مثل اینکه آیو و پارک بوگوم توی سریال دوتا بچه‌ی دوقلو دارن و این مکان هم برای فیلمبرداری عروسیِ یکی از بچه‌هاشون بوده که احتمالا اسمش یانگ گیون میونگ باشه، البته چیزی تایید نشده و صرفا از چیزایی که منتشر شده حدس میزنن.


آپدیت استوری آیو با کامیون حمایتی فن‌سایت مالزیایی:

"ممنونم بخاطر هدیه‌هاتون ... خیلی کیوتن😭!!"

_ پارک بوگوم هم توی استوری جدیدش که فن‌سایت چینی آیو براش هدیه فرستادن آیو رو تگ کرده.


آپدیت استوری آیو با کامیون حمایتی‌ فن‌سایت jieuninus:

"یکبار دیگه هم برام فرستادید، ممنون jieuninus 😢♥️"

"تا آخر فیلمبرداری می‌تونم‌ پرانرژی باشم!!!"


آپدیت استوری آیو با کامیون حمایتی فن‌های عرب:

"سلام؟بیاید همدیگه رو بهتر بشناسیم، شعر‌های قشنگتون قلبمو گرم کرد، مطمئن میشم که یادم بمونن."

"با اینکه هیچوقت ملاقاتتون نکردم، اما دوستتون دارم💜"


صاحب یکی از کامیون‌های حمایتی که سر ست فیلمبرداری سریال تو سخت کار کردی فرستاده شده درمورد آیو گفته:

"اون بهمون خوش‌ آمد گفت و برای دیدن کامیون اومد.اون همه چی رو نگاه کرد، بنظر خسته میومد اما حین دیدن کامیون خوشحال بود و نوشیدنی خورد.من عاشق آیوام!!"


جیون به کل تیم سریال تو سخت کار کردی (سیصد نفر) یه ایرپاد مکس به علاوه کفش‌های جدید نیوبلنس و بوک‌مارک‌هایی که اسمشون روش حکاکی شده هدیه داده!

متن حکاکی شده:

"کریسمس یک هفته زودتر رسید و ما تمام چهار فصل رو با هم گذروندیم پس فکر می‌کنم قرار بوده که اینجوری باشیم!

کریسمس مبارک.

بخاطر سخت کار کردنتون ممنونم-از طرفِ جیون."

_طوری که جیون به فکر همه‌ هست و با وجود اسکجول شلوغش حتی آلبوماشون هم امضا کرده!


بالاخره فیلمبرداری سریال تو سخت کار کردی تموم شده و برای جیون جشن گرفتن!


مثل اینکه احتمال داره پخش سریال تو سخت کار کردی به جای نیمه دوم امسال ، توی سال 2025 باشه و فعلا زمان دقیقش مشخص نیست...


آپدیت توییتر آیو:

مدت زیادیو منتظر موندین

ما بهترین تلاشمونو میکنیم تا نشون بدیم واستون چی آماده کردیم 

عکس های فیلمنامه خوانی #وقتی‌زندگی‌بهت‌نارنگی‌میده بالاخره منتشر شد.

لطفا منتظر داستان زندگی پرماجرای Ae soon، کسی که شجاع، زیرک و متولد جزیره ی ججو هست، باشین.


“ عکس های جدید منتشر شده از جشن پایان ضبط سریال بوگومی و آیو ”

ما مشتاقانه منتظر همه این کارکترای فوق العاده هستیم


منتشر شده از آیو و پارک بوگوم برای سریال وقتی زندگی بهت نارنگی میده


منبع: @IRdlwlrma