آیو در مصاحبه با مجله The Big Issue کره گفت درحال تولید آلبوم بعدیش هست: «باید یه سریال جدید ضبط کنم و همچنین درحال آماده کردن یه آلبوم جدیدم واسه همین خیلی سرم شلوغه.»


۵۱۹ روز میشه که آیو هیچ موسیقی شخصی (سولو) منتشر نکرده. این طولانی ترین استراحت آیو در زمینه‌ی موسیقیه!


Download

آیو بازم اشاره کرد که همزمان با فیلم برداری سریال تو سخت کار کردی، داره روی آلبوم جدیدش هم کار میکنه


آیو با اینکه بیش از 17 ماه کامبک نداشته چهارمین آیدل زن کیپاپ با بیشترین سرچ در گوگل بوده(تا نیمه ی 2023)


آیو نامه‌ای همراه چند عکس توی فن‌کافه گذاشته که بخشی از نامه منتشر شده:

این‌روزا دارم لیریک می‌نویسم و ترک ها و دمو ها تموم شدن و کاملن.ماه ژوئن خیلی شلوغ بود ولی فیلمبرداری با آدمای جدید و انجام چیزای جدید تجربه‌ی خوبی بود.

کارکتر aesoon توی دهه های مختلف زندگیش می‌خنده و گریه می‌کنه، من و aesoon خیلی شباهت داریم و دارم باهاش جور می‌شم.

"آیو همچنین گفت که بالاخره توی جولای یوئناها رو ملاقات می‌کنم و یعنی احتمالا توی ماه جولای فن‌میتینگ یا کامبک داشته باشیم"


آیو توی فن‌کافه ویدیویی گذاشته که قسمتی از حرفاش منتشر شده ولی آیو گفته که راز نگهش دارید چون احتمالا درمورد آلبوم و برنامه‌هاش صحبت کرده!

آیو گفته توی آلبومی که قراره منتشر بشه آهنگ‌هایی با سبک ballad وgroovy داریم و یه فن‌میتینگ هم قراره داشته باشه!

یوئناها باتوجه به استایل آیو و مکانی که نشون داده گفتن احتمالا داره برای چیزی فیلمبرداری/ضبط میکنه و خیلی از استایل آیو تعریف کردن چون بهش میومده و جذاب بوده.


طبق خبر های منتشر شده آیو داره روی آلبوم جدیدش کار می‌کنه که تا نیمه اول سال بعد منتشر بشه و همچنین تهیونگ قراره توی موزیک ویدئوش حضور داشته باشه!

ایدام هم این خبر رو تایید کرده:

"آیو فیلمبرداری ام‌وی جدیدش با وی رو تموم کرده و برای انتشار آلبومِ جدیدش در نیمه‌اول سال ۲۰۲۴ آماده می‌شه.

آیو اواخر سال ۲۰۲۳ رو با اسکجول شلوغش برای تموم کردن فیلمبرداری سریال تو سخت کار کردی و آلبومش می‌گذرونه، لطفا منتظرش باشید."


این خبر توی نیور تا الان بیشتر از 42 هزار ویو داشته و مقاله‌اش در رتبه اول قرار گرفته؛

_عبارت"آیو سال بعد برمی‌گرده" توی weibo ترند شده و همه دارن درمورد کامبک آیو صحبت می‌کنن.


بعد از اینکه خبر کامبک و آلبوم آیو منتشر شد اسم آیو با رشد 800 درصدی در صدر سرچ های محبوب گوگل جهانی قرار گرفته


موزیک‌ ویدئوی آلبوم جدید آیو که تهیونگ هم توش حضور داره توسط کارگردانِ فیلم Concrete Utopia کارگردانی شده؛

کارگردان Uhm tae Hwa قبلا هم برای وی‌سی‌آر کنسرت با آیو کار کرده


آپدیت جدید W korea درمورد ام‌وی جدید آیو با همکاری تهیونگ:

"این یه موزیک ویدئو نیست، این یه فیلمه!

ام‌وی جدید آیو در نیمه اول سال 2024 ، بعدِ دوسال منتشر می‌شه.

کنجکاویم ببینیم این دو خواننده که حتی به تنهایی هم روی صحنه می‌درخشن چه صحنه‌ای رو خلق کردن.پیشنهاد می‌کنیم موزیک ویدئو‌‌های آیو رو چند بار ببینید، آهنگ‌ های آیو رو هرچقدر که گوش بدید بازم جذاب هستن."


حالا که نزدیک کامبکیم یه تحلیل کوچیک از اسپویلای جیون ببینیم:

آیو قبلا توی جواباش به سوالای یوئناز به لیریکایی با موضوع "سرگردونی، شناور و معلق بودن" اشاره کرده بود، کلمه 유영 (پرواز و شناور بودن) شبیه کلمه 유령 ( روح ) هست و آیو هم اخیرا خیلی از ایموجی 👻 یا بادکنک استفاده کرده که احتمال داره آلبوم جدید مربوط به شناور بودن توی فضا یا همون 유영 باشه که به صورت 우주 هم نوشته میشه.


گزارش شده که IU با یک مینی آلبوم ۵_۶ ترکه کامبک خواهد داشت و همچنین قراره یک تور هم در سال ۲۰۲۴ برگزار کند.


کارشناس‌ها کامبک آیو رو به عنوان یکی از موردانتظار ترین کامبک های امسال معرفی کردن:

"این اولین آلبوم اون بعد از یه مدت طولانیه.با صرف نظر از محبوبیتش، خیلی کنجکاوم بدونم چی توی آلبومش آماده کرده چون فکر می‌کنم آیو هر کاری که بخواد رو می‌تونه انجام بده، این قراره یه آلبوم حرفه‌ای باشه."


جیون گفت قراره چیزای متفاوتی رو برای آلبوم جدیدش امتحان کنه و نگران و هیجان زده‌ ست!

🐥 من به کشور های دیگه سفر می‌کنم و کارای جالبی انجام می‌دم...

_ایموجی های روح 👻 توی اینستاگرامت چه معنایی دارن؟ 

🐥هیچی😭

کیوته و از قیافه روح و رنگش خوشم اومد و یه وایب زمستونی می‌داد بخاطر همین ازش استفاده کردم... دلیلی نداشت.

_موقعی می‌رسه که از ایموجی 🐥 استفاده نکنی؟

🐥نه این نشونه منه! من حتی وقتی پیر بشم ازش استفاده می‌کنم.

آیو درمورد ام وی با همکاری تهیونگ صحبت کرده: 

🐥کارگردان ته هوا ♡ .. لطفا اینجا یه زیرنویس درست کنید.

وقتی داشتم فیلمبرداری می‌کردم همه چی خوب بود، مودش و .. حتی بدون هیچ ادیتی عالی بود، توی ام‌وی های آیو اصلا همچین چیزی ندیدین!

_پس تو اون موقع فرار نکردی؟

🐥چرا اینو پیش می‌کشی... همه می‌تونن اینجوری باشن... راستش من سعی کردم فرار کنم اما لاستیکم پنچر شد. خنده دارش اینه که اول وی لاستیکش پنچر شد پس بهش گفتم که بیا با هم فرار کنیم ولی لاستیک منم پنچر شد.

فکر کنم یه چیزایی مثل شیشه اونجا ریخته بودن تا ما نتونیم بریم.


آیو تیم به همراه استایلیست‌های آیو توی لس‌انجلسن و یوئناها هم قبلا حدس زده بودن که احتمال داره آیو به لس آنجلس رفته باشه!

_جیون چندین روزه که لس انجلسه و حتی تو فرودگاه هم دیده نشده...


فکت: وایب کامبک و آهنگ‌های آیو با رنگِ سال یکیه!


آپدیت اینستاگرام آیو با رنگ مو های جدیدش


جی پارک کامنت گذاشته بود برای جیون پس اینجوری انجامش دادی، منم باید انجامش بدم و جیونم ریپ زد گفت منم اولین بارم بود، حالا جی پارک رفته جدی شبیه جیون عکس گرفته ☁️🩷


امروز جی انهایپن هم توی فرودگاه بوده بعد بهش میگن موهات چه خوشگله، آیو هم دقیقا الان با رنگ مو صورتی اومده بود، بعد میخنده 💕


Download

آیو وارد اپ تیک تاک شد

ترجمه‌ی اولین ویدیو: سلام یوروبون! من یه چنل تیک تاک باز کردم. بیاید در چنل رسمی تیک تاک آیو همو ملاقات کنیم. من محتواهای سرگرم کننده و باحالی رو ایجاد خواهم کرد و همچنین خودمم نمیدونم چجوری میشن. به هرحال بیاید در تیک تاک همو ملاقات کنیم. خداحافظ


Download

خوشامد گویی ' Tiktok-korea ' به جیون: " راهمو گم کردم کجا برم ؟ (اشاره به رد شوز جیون) به سمته تیک تاک آیو میرم 👠. حالا که آیو توی تیک تاکه، حتی تیک تاک تیم هم نمیتونه خوشحالیشو پنهان کنه 🩷 "


YouTube

Download

تیزر پری ریلیز به اسم " love wins " منتشر شد!


تئوری: مثل اینکه توی کدهای قدیمی اعداد 0124 در کنار هم به معنی "تا ابد دوستت دارم" هستن

01: تا ابد

2: برنده میشه

4: عشق

یا به عبارتی: عشق تا ابد برنده میشه

که در واقع این آهنگ توی تاریخ 0124 منتشر میشه


پوستر منتشر شده از پری ریلیز love wins


آپدیت اکانت توییتر آیو با اینترو سینگل Love Wins؛

ترجمه توضیحات منتشر شده توسط آیو درمورد سینگل Love Wins و آلبوم جدید:

یک‌نفر این دوران رو زمان نفرت نام گذاری کرد که قطعا به نظر نمیاد زمانی باشه که عشق توش رواج داشته باشه.توی این دنیای خاکستری که با دشمنی و بی‌تفاوتیِ آشکار سردتر میشه؛ گاهی امید به پیروزی با عشق نامرئی‌ای که به عنوان سلاح استفاده می‌شه یه امید پوچه.

به هر حال طبق چیزی که خودم تجربه کردم، نفرت همیشه تنهاست، حتی اگه در حال گسترش و پیشرفت باشه.

از طرفی عشق حتی ممکنه فرار کنه، از هم بپاشه یا محو بشه اما باز هم همیشه برای همه باقی میمونه و بخاطر همین عشق شانس خوبی برای برنده شدن داره.

این شامل داستان کسایی میشه که همیشه تلاش کردن که تا پایانِ دنیایی که همیشه مانع دوست داشتن و عشق ورزیدن میشه، عشق بورزن.

آلبوم جدیدم شامل پنج ترکه که دوتا از اون ها از جمله Love Wins تقدیم به عزیزانم مخصوصا فن‌ها شده.

آهنگ Love Wins ادامه ی سری بالاد های آیوعه که بین فن‌ها محبوب و دوست‌داشته شده هستن از جمله Secret و Dear name و love poem و my sea .

آهنگ Love wins با مقدمه پیانوی مینیمالیستی و قدیمی شروع میشه و با آهنگسازی اون که ابزاری برای یادآوری یه سمفونی باشکوهه به پایان حداکثری میرسه و به سری بالاد های آیو که مورد تحسین فن ها قرار گرفته ادامه میده.

ریتمی که به نظر می‌رسه توی آسمون شناوره و مضامین زیادی درون اون انباشته شده.

از سن هجده سالگی که من به شکل ناگهانی عشق زیادی دریافت کردم که زندگیم رو یک شبه تغییر داد تا به الان روزی نبود که من درمورد پایانش فکر نکنم، فکر می‌کردم مبهم و ترسناکه و فقط یه بخش کوچکی از زندگیِ طبیعیه. اما حالا بعد یه دهه، این دیگه برام ترسناک نیست .

فکر نمی‌کنم اون زمانی برسه که احساس پشیمونی و تنهایی کنم، قرار نیست به این زودی ها اینطور بشه.

دلیل اینکه من، یه بچه‌ی بدبین و نگران، تونستم تغییر کنم اینه که افراد زیادی توی ده سال اخیر هر روز بی وقفه به من اطمینان می‌دادن.

ازشون ممنونم، وقتی به گذشته نگاه می‌کنم

متوجه میشم از زمانی که به عنوان آیو زندگی کردم دیگه احساس تنهایی نمی‌کنم.

برای طرفدارهام، که هیچوقت من رو تنها نگذاشتن.

می‌خوام بخاطر عشق بی‌پایانی که توی قلب من پرورش دادید تشکر کنم.

هنوز نمیدونم چرا، اما شما همیشه انتخاب کردین که کنار من بمونین و من بخاطرش سپاسگذارم.

درست مثل شما که کنارم بودید، من هم می‌خوام توی لحظات سخت و آسون و فراز و نشیب های زندگیتون همراهتون باشم.

من می‌خوام کسی باشم که بهتون بگه: 

" این دیگه ترسناک نیست،نترس، بیا به زیباترین شکل ممکن به سمت غروب بریم و تمومش کنیم-جیون."


♡˚₊‧ ایدام راجب آهنگ " لاو وینز " بیانیه داده و گفته اسم آهنگ به جای " love wins " به " love wins all " تغییر پیدا میکنه ؛ کمپانی گفته ما تصمیم گرفتیم اسم آهنگ رو تغییر بدیم که به همه کسایی که به طریق مختلف عشق می ورزن احترام بزاریم و نظراتتون مبنی بر اینکه ممکنه پیام های ارزشمند این آهنگ به خاطر عنوانش مبهم باشه میپذیریم ، اگه چیزی وجود داشته باشه که مخالف پیام ما باشه اون کلمه " نفرته " ! ما عمیقا امیدواریم که پیام اصلی آهنگ بدون برجای گذاشتن هیچ زخمی بر کسی منتشر بشه ، زیرا هر عشقی در جهان بدون نفرت پیروز میشه . ما تیزر و سایر فعالیت های تبلیغاتی خودمون رو با عنوان تغییر یافته از امروز ادامه خواهیم داد


پوستر منتشر شده از ام وی Love wins all !

خلاصه ام وی که توی برنامه CGV گذاشته شده: 

ژانر : ملودرام، ترسناک، عاشقانه، علمی تخیلی

بازیگر‌ها : آیو و وی 

کارگردان : اوم ته هوا

"دو نفر با ناامیدی فرار میکنن، چهره‌های خسته و لباس‌های کهنه .. اونا با تکیه کردن به همدیگه زنده موندن.

اونا برای مخفی شدن به داخل ساختمونی رفتن، اونجا لباس های زیادی از مردم انباشته شده !

اینجا چه اتفاقی افتاده؟

چه اتفاقی برای مردم افتاده؟"

زمان انتشار: بیست و چهارم ژانویه ، ساعت دوازده و نیم ظهر به وقت ایران.


Download | Download

آپدیت توییتر آیو با مجموعه تیزر از ام وی Love Wins All


نتیزن های کره ای به این که جیون اسم آهنگ رو تغییر داده واکنش نشون دادن

⌗ نظرات مردم :

_ اونا دارن میگن مورد تبعیض قرار گرفتن ولی الان خودشونن که دارن جلوی مارو برای استفاده از یه کلمه معمولی میگیرن ، شما تنها کسایی بودید که میدونستید این شعارتونه چرا مارو از استفاده ازش منع میکنید ؟

_ آیو کلاً آدمیه که وقتی ببینه حتی یکی ازین تظاهر کننده ها که دارن الکی شلوغ میکنن و جو میدن ، ناراحته بخاطرش میزنه همه چیو تغییر میده

_ متأسفانه، هیترهای آیو در توییتر حتی پس از تغییر نام هم، هیت دادن رو به آیو بس نمیکنن. برای من جالبه که اون ها می‌تونن اینقدر ازش متنفر باشن فقط به این دلیل که خودشون رو اقلیت می‌دونن.

_ اونا از یه موضوع ساده یه درامای بزرگ ساختن ، عشق برنده میشه یعنی عشق برنده میشه همین چرا انقدر بزرگش میکنید ؟

_ بعضی از ری اکشناتون خیلی زیاد بود دیگه و از حدش خارج شدید اما چقدر قشنگه که آیو واسه همه اینطوری ملاحظه میکنه بیاید به آهنگ جدیدش عشق بورزیم.

_ آیو کلا مهربونه و فراتر از یه انسانه

_ این یه فرصتی برای اونا بود تا بیشتر شناخته و حمایت بشن توسط آیو تازه ولی الان چی دستگیرشون شد؟

_ واقعاً کس دیگه ای وجود داره شبیه آیو رفتار کنه؟

_ آیو امیدوارم موفق باشی . عشق تو همیشه برنده میشه


استیل کات های منتشر شده از آیو


آیو توی ولاگ کریسمسش گفته بود که با تهیونگ سوار ماشین بودن که فرار کنن و این پارت احتمالا مربوط به همون بخش بوده که حذف شده؛


لباس عروسی که جیون در ام وی پوشید دوخت طراح کره ای ' denicheure ' بود و طراح در موردش گفت این طراحی اختصاصی بود که آیو مخصوصا برای این کار در نظر داشت و در کپشن پست آپلود شده در اینستاگرامش هم نوشت " دو تا از زیباترین آدم های این دنیا "


رکورد های اخیر آهنگ:

الان بیشترین پرفکت الکیل در تاریخ برای جیونه با بیش از ۱۷۰۰ پرفکت الکیل .

جیون با رتبه ۸۰ در هات ۱۰۰ بیلیورد ژاپن دبیو کرده . ( بین زن ها بعد از بوا آیو بیشترین ورودی آهنگ رو در این چارت داره با ۸ آهنگ )

لاو وینز بالاترین پیک رو در ۲۰۲۴ در چارت bilboard global 200 Excl.us داشته و الان رتبه ۱۱ هستش .

در این هفته آهنگ به رتبه ۲۵ چارت Bilboard global 200 رسیده .

این هفته با رتبه ۲۹ در چارت Oricon Digital Singles دبیو کرده .

همچنین ملکه رکورد بیشترین برد در Inkigayo’s رو داره .

آیو الان تنها آرتیست در کیپاپه که سه تا آهنگ بالای دویست پرفکت الکیل داره !


دیروز آهنگ LOVE WINS All از IU در موزیک بنک برنده شد و IU تبدیل به اولین سولوییست کیپاپ شد که به 100 اُمین بردش در موزیک شوها رسیده

اکت های کیپاپ که موفق شدن به بیش از 100 برد در موزیک شو برسن

BTS

EXO

TWICE

Girls’ Generation

BIGBANG 

IU

اما نکته‌ای که وجود داره اینه که فنای GIDLE اومدن گفتن تقلب شده و جی آیدل ۱/۶ میلیون آلبوم فیزیکال فروش داشته ولی اینجا فیزیکالشو زده صفر و از اونجایی که اختلاف آیو و جی آیدلم کم بود اگه امتیاز فیزیکال جی آیدل رو بهش میدادن اونا برنده میشدن و بعضی از فنای آیو هم گفتن از اونجایی که انگار ناعدالتی شده حتی نمیتونن درست و حسابی برای ۱۰۰ اُمین برد آیو در موزیک شوها خوشحالی کنن


آهنگ لاو وینز آل ششمین برد خودش رو در SBS اینکیگایو بدست آورد!

_لاو وینز آل تبدیل به تنها آهنگ با بیشترین تعداد برد در 2024 شده و همچنین این برد 102 امین برد آیو در موزیک شو هاست.


مصاحبه ی جدید ملون با آیو

سوال: به کدوم قسمت لیریک "Love wins all" تاکید و توجه ویژه ای داری؟

🐣:"هر کجا که ممکنه باشه، در جستجوی کلمه‌ی متضاد

برای تنهایی دیرینه ما"

این لاینیه که میخواستم توی بهترین جا بیارمش چون خیلی وقته که میخواستم این جمله رو توی لیریکام بیارم.

سوال: به یادموندنی ترین لحظه موقع ضبط پشت صحنه ام وی "Love wins all" واست چیه؟

🐣: به یاد موندنی ترین لحظه واسه من دویدن، دویدن و همچنان دویدن بود.

اتفاقا اون روز دمای هوا به شدت پایین آمده بود و بدنم به شدت میلرزید و دویدن سخت بود ولی خوشحال بودم نتیجه ای که گرفتیم احساسات رو بخوبی نشون میداد و خیلی واقع گرایانه شده بود‌.

سوال: بعد از انتشار "Love wins all" کدوم لحظه رو دوست داری با یوئناها به اشتراک بزاری؟

🐣: اولین اجرای زنده م توی کنسرت رو (درسته) نه فقط برای این اهنگ (Love wins all) بلکه تموم آهنگای آلبوم جدیدم رو وقتی توی سالن کنسرت گوش بدی خیلی قدرتمند تر بنظر میرسه.


موزیک ویدیو love wins all منتشر شد

برای رفتن به صفحه‌ی دانلود کلیک کنید

برای دانلود فایل صوتی اینجا کلیک کنید


منابع: @IRdlwlrma | https://t.me/iuraniaa