گروه مالی ووری بانک توی سالگرد تاسیسشون جشنی برای بچه‌های یه پرورشگاه برگذار کردن و مثل اینکه آیو هم از این مراسم حمایت مالی کرده


مثل این که جیون علاوه بر کمک های مالی که اول سال کرده ۱۰ میلیون وون هم برای خانواده های کم در آمد در شهرستان yangpyeong اهدا کرده، بخشی از این پول صرف تهیه منابع گرمایشی برای گروه های آسیب پذیر در طول زمستان میشه. این موضوع رو خوده شهردار اعلام کرده و این کمک رسانه ای نشده و مال چند روز پیشه یعنی ۲۹ دسامبر ؛ همچنین جیون سال های پیش هم به این شهرستان کمک کرده.


آیو به مناسبت سال جدید دویست میلیون وون به چهار سازمان مختلف اهدا کرده:

"پنجاه میلیون وون به مرکز رفاه سالمندان کره

پنجاه میلیون وون به مرکز رفاه کودکان

پنجاه میلیون وون به انجمن مادران مجرد کره

پنجاه میلیون وون به انجمن تسهیلات رفاهی برای معلولان کره"

"شاید شما نتونید 365 روز سال رو خوشحال باشید، اما روزهای شاد بیشتر از روزهای غمیگنن.سال نو مبارک_آیو"


گروه مالی ووری پروژه‌ای برگذار کرده بودن برای کمک به درمان ۲۰۰ کودک کم‌شنوا یا دارای مشکل بینایی به میزان یک میلیارد وون.

حالا طبق اطلاعاتی که منتشر شده آیو تمام درآمدی که از حضورش در فستیوال دیروز به دست آورده رو برای کمک به این پروژه اهدا کرده


آیو به مناسبت پونزدهمین سالگرد دبیوش 300 میلیون وون تحت اسم آیوئنا اهدا کرده؛

"برای مراکز پزشکی، بیمارستان کودکان در سئول، انجمن رفاه کودکان کره برای حمایت از افراد بی بضاعت."

پیامِ آیو:

"تو می‌تونی انجامش بدی، تو بهترینی.

حالت خوب میشه، دلم برات تنگ شده و دوستت دارم و بله( لیریک آهنگ Epilogue )

حرف‌های یوئنا توی پونزده سال گذشته منو نجات داده.

از یوئنا ممنونم، من تبدیل به آدمی شدم که به معجزه اعتقاد داره، من یوئنا رو باور دارم.

بخاطر همینه که به قدرت عشقی که مردم ایجاد می‌کنن باور دارم.

بیاید تا پونزده سال دیگه هم همدیگه رو ببینیم تا وقتی که از همدیگه خسته بشیم_آیو."


طبق اطلاعات وبسایت موسسه seung-il hope آیو 50 میلیون وون تحت اسم IUAENA برای حمایت از ساخت اولین بیمارستان برای بیماران اسکلروز اهدا کرده


آیو امسال به مناسبت تولدش 250 میلیون وون تحت اسم IUAENA اهدا کرده؛

"چیزی که آیو از یوئنا یاد گرفته و احساس کرده همیشه اونو به بخشش وادار میکنه"

- پنجاه میلیون وون برای بنیاد شادی خانواده های تک والدی

صد میلیون وون برای بنیاد قلب کودکان آسیب دیده اجتماعی

پنجاه میلیون وون برای انجمن خانواده مادران ازدواج نکرده کره‌ای

پنجاه میلیون وون برای بنیاد کره‌ای حمایت از سالمندان نیازمند


آیو امروز به مناسبت روز کودکان برای معلم‌ها و دانش‌آموزای مدرسه miral پیتزا، نوشیدنی و کیک برنجی فرستاده که کیک برنجی‌ها توسط مادر آیو تهیه شده؛

نوشته‌های آیو برای مدرسه میرال:

"برای معلم‌های مدرسه میرال که تمام تلاششونو کردن تا امروز برای بچهای میرال روز قشنگ‌تری باشه،روز خوبی داشته باشید!"

"از مدیر که به من اجازه داد از معلم‌ها و دانش‌آموزای مدرسه میرال حمایت کنم تشکر میکنم،مدرسه میرال بهترینه.امروز(روز کودک)هرچی میخواید بخورید چون شاد‌ترین روزه."


Download

اعضای انجمن خانواده‌ی مادران مجرد، از آیو برای کمک به خرید گوشت و مایحتاج روزانه تشکر کردن‌.


آیو مبلغ ۵۰ میلیون وون به سازمان YANA (تو تنها نیستی) اهدا کرد. این هدیه صرف فراهم کردن کارت‌های نقلیه عمومی لازم برای فعالیت‌های روزمره برای ۵۰۰ جوان میشه که از پوشش امکانات فرزندی خارج شده و برای مستقل شدن آماده میشن.

بخشی از نامه‌های تشکر جوانان به آیو:

«خانم آیوی عزیز♡

ممنون که اسپانسر کار‌ت‌های وسایل نقلیه شدین و ممنون بخاطر مهربونیتون که توی روزهای سخت دست نیازمندها رو میگیرید. من هم با عشق به زندگیم ادامه خواهم داد.

لطفا همیشه شاد و سلامت باشید. ازتون حمایت میکنم.»


آیو به مناسبت چهاردهمین سالگرد دبیوش، ٢٠٠ میلیون وون تحت اسم ”IUAENA“ اهدا کرد:

”در تمام ١۴ سال، همه لحظاتی که من با یوئنا گذروندم، لحظات طلاییم بودن. ممنونم و دوستتون دارم 💖🧡 “

این پول برای کمک به کودکان و زنان سرطانی و جوانانی که مستقل زندگی میکنن صرف خواهد شد.

FOREVER WITH 1U4ENA


آیو ۱۰۰ میلیون وون برای کمک به قربانیان آتش سوزی عظیمی که در اولجین ٫ گیونگسانگ شمالی اتفاق افتاد و در ۴ مارس به گانگون و سامچوک هم رسید ٫ اهدا کرد.


آیو برای جشن گرفتن روز کودکان، ١٠٠ میلیون وون تحت اسم 'آیوئنا' اهدا کرد؛

”عشقی که یوئنا به من فرستادن

به عنوان 'آیوی حال' شکوفا ‌شد.

برای کودکان تا بتونن آینده‌ی شادی رو آرزو کنن، حمایتم رو میفرستم 💜“

این پول برای کمک به خانواده‌های کم درآمد تک والد، بچه‌هایی که توسط پدربزرگ و مادربزرگ بزرگ میشن و نوسازی وسایل و امکانات کودکان استفاده خواهد شد.


لیست حامیان مرکز نگهداری سالمندانی که تنها هستند نشون میده که آیو تاکنون مبلغ 200 میلیون وون به سالمندانی که به تنهایی زندگی میکنن، اهدا کرده.


طبق گزارشات منتشر شده آیو تحت اسم ”آیوئنا“ ١٠٠ میلیون وون برای جبران خسارات ناشی از سیل اخیر کره به انجمن hope bridge اهدا کرده؛


دیروز توییتر رسمی آیو با خبر کمک ۲۰۰میلیون وونی آیو به خیریه در پایان سال با نام «آیوئنا» آپدیت شد. این اهدا برای تهیه‎‌ی ذغال و شیر برای سالمندان در طول زمستان، کمک به کودکان با بیماری های خاص و حمایت از استقلال جوانان صرف خواهد شد.

کامنت آیو زیر پست اینستاگرم ایدام مربوط به کمک به خیریه:

 «امسال هم همگی خیلی کارتون خوب بود همراهای من 💜💟💜»


منبع: @IRdlwlrma