آیو امروز در مراسم عروسی پارک جی‌یون شرکت کرد؛


عکس های منتشر شده از IU در مراسم عروسی پارک جی‌یون


آپدیت اینستاگرام جی‌یون با آیو


کات صحبت های جیئون( T-ara ) درمورد آیو توی عروسیش:

"من یک سال قبلِ عروسی به جیون گفتم دارم عروسی می‌کنم.

اون گفت چرا داری یک‌سال زودتر بهم میگی؟

من اون زمان بهش گفتم تا بتونه اسکجول هاشو برای اون روز خالی کنه؛ ازش خواستم موقع رقصیدن بخونه."

"جیون بهم یه هدیه داد، قبل شروع عروسی گرفتمش، وقتی بازش کردم خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم.چون سنگِ تولدم مرواریده بهم یه تاج با مروارید داد.وقتی بازش کردم قکر نمیکردم یه تاج باشه.اون همیشه یه دوستیه که فراتر از انتظاراتم عمل می‌کنه."

🐥جیئون بهم گفت نمیخواد زیاد گریه کنه، امیدوارم این آهنگ اونو بخندونه و خوشحالش کنه.

هدیه و پیام آیو برای جیئون:

🐥برات یه تاج با مروارید های روش گرفتم.فکر کردم بعدا اگه ببینیش هیچی بیشتر از یه تاج نمی‌تونه بهت یادآوری کنه که وقتی جوون بودی چقدر باارزش و زیبا بودی ㅋㅋ

همیشه مثل یه ملکه زندگی کن.خوب زندگی کن!!"