ویورس مقاله‌ای منتشر کرده درمورد آهنگ‌هایی که الهام بخش آرتیست های زن توی آهنگ‌هاشون بودن

Nagyung (Fromis_9) : IU’s Palette

Soyeon ((G)I-DLE) : IU’s Ending Scene

Soojin (Weeekly) : IU’s Bad Day

ZOA (Weeekly) : IU’s Knees

Chaewon (LE SSERAFIM) : IU’s My Sea

 

سویون جی ایدل : 

"آهنگ ending sence ، می‌تونم احساسات توی این آهنگ رو به خوبی تصور کنم.وقتی بهش گوش میدم به خودم‌ میگم که تو باید اینجوری لیریک بنویسی."

چه وون لسرافیم : 

"آهنگ My sea ، من لیریک و ملودی این آهنگ رو دوست دارم.اما حالا که توی این شغل و حرفه‌ام قرار گرفتم و احساسات وسیع تری بدست آوردم واقعا لیریکش رو درک می‌کنم. می‌تونم قدرت آیو رو توی لیریکش حس کنم و این توی دوران های سخت بهم آرامش میده."

_همچنین توی این مقاله سوان عضو‌ گروه purple kiss آهنگ لاو وینز آل و شیون عضو گروه STAYC آهنگ Cat رو پیشنهاد داده.


منبع: @IRdlwlrma