آیو به مناسبت ۱۳ همین سالگرد دبیوش ویس لایو داشته

تاریخ: ١٨ سپتامبر، ساعت ۶ به وقت کره (١٣:٣٠ به وقت ایران)

شرکت‌کنندگان: اعضای ۴‌ـمین نسل یوئناهای فن‌کلاب

*لینک شرکت به یوئناهای فن‌کلاب ایمیل شده!

 

ترجمه صحبت های آیو و یوئِنا ها:

— 🐥 : با ویس لایو راحت ترم و استرس و تنش کمتری دارم و مثل یه تماس تلفنیه.

🐥 : توی آیو‌تی‌وی که دیروز آپلود شد تقصیر چاقو بود که شبیه یه اسباب بازی بود.

💜:لایو تا کی ادامه داره؟ 

🐥 : به من بستگی داره،الان تو مود خوبیم. 

- تایپ MBTI‌ـش INFJ‌ـه. 

🐥 : اخیرا آشپزی میکردم،کتاب میخوندم و درامای مای آجوشی و هتل دلونا رو دوباره میدیدم. 

💜 : اونی،بعضیا لینکا رو به فروش میذارن.. 

🐥 : اه.. پس درآمد زیادی دارن.. 

💜 : بعضیا لینکا رو میفروشن،چقدر نفرت انگیز

🐥 : چقدر نفرت انگیز.. پس پول زیادی به دست بیارین، این کار واقعا اشتباهه ولی اگه انجامش میدین مطمئن بشین درآمد زیادی دارین

💜 : اگه عضو یه گروه میبودی چه جایگاهی داشتی؟ 

🐥 : فکر می‌کنم عضوی باشم که در نهایت همه دوستم دارن،مهم نیست اول عاشق کی شدن که به فندوم پیوستن،اونا قلبشونو به من میدن. 

💜 : اگه میخواستی 13 سال گذشته رو تو یه جمله بگی چی میگفتی؟

🐥 : جوابم به همه سوالای لیریک Epilogue بله ‌ـست. 

- در مورد کمک‌های مالیش صحبت کرده و گفته خیلی وقته که داشته با برندها صحبت میکرده و خیلی متشکره که پیشنهادش رو پذیرفتن. 

- بخاطر علاقه پدرش به قهوه داره شروع به قهوه خوردن میکنه؛ ولی چون شیرینی دوست داره، یه تیکه شیرینی میخوره بعد یه جرعه قهوه و دوباره همین کارارو تکرار میکنه.

💜 : برنامه‌های آیندت چین؟

🐥 : البته که دارم برای آماده کردن یه چیز خفن سخت کار میکنم.

نمیتونم همینجوری روزام رو بگذرونم و هیچ کاری انجام ندم،درسته؟

اگه اسکجولی هم وجود داشته باشه نمیتونم زیاد اسپویل کنم.

ولی.. یه چیز فوق‌العاده توی 2 ماه آینده منتشر میشه.فقط 2 ماه صبر کنین.حدود 2 ماه.

🐥 : با چک کردن پستای هشتگ #Uaena_challange سرگرم میشم. 

🐥 : اگه دوباره متولد بشم،میخوام به عنوان آیو به دنیا بیام.

به‌جای اینکه ترجیح بدم یوئنا باشم، ترجیح میدم آیو باشم. 

یوئناها من رو ساپورت میکنن و عشقی که از طرف اون‌ها به من میرسه انقدر شیرینه که دلم میخواد به عنوان آیو متولد بشم. 

- ترک Epilogue پلی شده. 

💜 : ماشین زمان یا دیدن 10 سال آینده؟

🐥 : دیدن 10 سال بعد

💜 : برامون کنسرت بذار

🐥 : خنده* 

💜 : آیو این روزا خوب می‌خوابه؟

🐥 : این روزا صبح زود هیچ اسکجولی ندارم،پس میتونم مراقب خوب خوابیدنم باشم.

اگه نمیتونی بخوابی هم مشکلی نداره،چون زمان خوابیدن دوباره میاد 

🐥 : هروقت دلتنگ یوئناها بشم،سراغ سوشال مدیا میرم و میبینم که یوئناها چجوری زندگی میکنن. 

🐥 : وقتی با کسی آشنا میشم که صحبت‌هام رو درک میکنه،تنهاییم از بین میره.

🐥 : یکی کامنت گذاشته این لایو به مناسبت سیزدهمین سالگرده،پس باید 13 ساعت طول بکشه 

🐥 : گایز ساعت میگه 54 دقیقه گذشته،ساعت خرابه؟  

💜 : حشرات با سروصدا بیان یا بدون سروصدا بیان

🐥 : حشرات که با سروصدا میان"سلام~من برای یه مدت کوتاه اومدم،زمان بندی خوبیه~؟؟" حشرات که بدون هیچ حرفو سروصدایی میان، مهم نیستن

👨🏻(پدر جیون) : من یوئنا نیستم ولی کسیم که یوئناز رو دوست داره.

👨🏻 : 13 سال؟ بیاین تا 130 سالگی ادامه بدیم

💜 : چالش kumbbit pattisiere این روزا محبوبه،میخوایم آیو رو ببینیم که انجامش میده. 

🐥 : اگه یوئناز میخوان من این چالش رو انجام بدم،پس هیچ دلیلی وجود نداره که انجامش ندم. 

🐥 : از لحاظ روحی کاملا خوبم و آرامش دارم. از لحاظ جسمی آلرژی‌ها و درد دندان اذیتم میکنن. برای چک کردن سلامتیم به دکتر رفتم و گفت که میزان آلرژی‌های من توی کره خیلی کم و نادره. 

🐥 : موقع فیلمبرداری فیلم بروکر باید مراقب موهام میبودم و نگهشون میداشتم،پس از مواد شیمیایی و محصولات زیادی استفاده کردم که آلرژی رو بدتر میکنن.

استف‌ها هم در مورد چیزایی که استفاده میکردم و غذاها محتاط و مراقب بودن. پس با چیزایی که میتونن حالمو بدتر کنن در تماس نبودم. استف‌های من باورنکردنی ان.ولی وضعیتم اونقدر هم شدید نیست،فقط یکم راحت نیستم، همین. 

همچنین من دیگه موهام رو فر نکردم. پس فقط باید مراقب باشم. 

این موضوع اونقدرها هم جدی نیست و با توجه به اقتضای شغلم مجبورم موهام رو رنگ کنم یا فر کنم.پس فقط باید این آلرژی رو بپذیرم. 

🐥 : از ارای LILAC تا الان وزن اضافه کردم و خوابم منظمه چون این روزا اسکجول زیادی ندارم،ولی حتی اگه نتونم بخوابم برام مشکلی پیش نمیاد. 

💜 : با کدوم بیشتر عصبانی میشی؟ 

شکستن صفحه گوشی یا گم شدن یه ایرپاد 

🐥 : دومی

قبل از اومدن ایرپادها، هیچوقت یه ایرفون(گوشی هندزفری)گم نمیشد. 

💜 : پنج‌تا لی جیون یا یه لی جیون پنج ساله

🐥 : پنج تا لی جیون

💜 : خوردن زانو به لبه صندلی یا خوردن پنجه پا به لبه تخت

🐥 : مردم تازگیا وقتی میخوان خودشونو مجازات کنن اینجوری بازی میکنن؟

ولی خوردن آرنج به لبه صندلی بهتره

💜 : روشن کردن بخاری توی تابستون یا روشن کردن کولر تو زمستون

🐥 : دومی. وقتی هوا خیلی گرمه نمیشه خوشگل بود ولی وقته سرده،میشه. 

💜 : 100 میلیونی شدن ام‌وی Palette یا نامبروان چارت موسیقی شدن

🐥 : دومی

💜 : من امتحان دارم! 

🐥 : از امتحان متنفرم. یوئناهایی که آزمون دارین،فایتینگ

💜 : دلم برات تنگ شده

🐥 : منم همینطور

🐥 : این روزا سرم با تبلیغات و فتوشات شلوغه

🐥 : امیدوارم ما بتونیم استرس هم دیگه رو کم کنیم. من چیزی که دارم روش کار میکنم رو آماده میکنم و سرگرمتون میکنم. من خیلی سخت کار کردم. 

🐥 : من تو خونه ام، سوال میپرسم، چیزایی درست میکنم و اینجور کارا.

”🐥 : به زودی میبینمتون، خداحافظ!

منم یوئناها رو دوست دارم. ممنونم، خداحافظ. دوستتون دارم، ممنونم،تبریک میگم، بای بای“