آیو میگه بیشتر از اونی که نیازش باشه پول داره

-توی یه مصاحبه آی‌یو گفته بیشتر از پولی که الان داره دیگه نیاز نداره. بعد از موفقیتش به عنوان یه هنرمند، متوجه شده که کم کم داره حسِ تعادل بین پول و خوشحالی و از دست میده.

••آی‌یو:" یبار درمورد پول یه صحبت جدی با مامانم داشتم. از قبل بیشتر پول درمیارم اما بیشتر از قبلم خرج میکنم. حس میکردم دارم اهمیت پول رو فراموش میکنم. وقتایی بوده که با 100000وون خوشحال میشدم، اما حالا میبینم که حتی وقتی پول بیشتری دارم هیچ حس خاصی برام نداره و بی تفاوتم. حس میکنم خوشحالیم ازم دزدیده شده. بعد از کلی فکر کردن، به این نتیجه رسیدم که از نظر اخلاقی بیشتر از این پول داشتن لازم نیست. 

- اما این دلیل نمیشه که اهمیت پول داشتن و انکار کنه:

••آی‌یو: به نظرم وقتی پول داری شانس بیشتری برای خوشحال بودن داری. البته تا وقتی که مقدار پول تورو بازیچه‌ی خودش نکنه. اما چیزی که ازش مطمئنم اینه که پول یجورایی به آدما اعتماد به نفس میده.

- اون به تعادل بین دادن و گرفتن اعتقاد داره:

••آی‌یو: من با این اصطلاح زندگی میکنم که چیزی و بدست میاری وقتی چیزی و از دست بدی، و وقتی چیزی و از دست میدی که چیزی بدست بیاری. وقتی چیزی و میدم یا بیخیالش میشم، دنیا چیز دیگه ای در قبالش بهم میده.من زندگیمو اینجوری پیش بردم و تصمیمم اینه که زندگیمو با دنبال کردن خوشحالی منطقیِ توی آروم آروم از دست دادن پیش ببرم."

 

این مصاحبه سال 2015 با مجله‌ی Ceci انجام شده!


منبع: @IRheartIU