آپدیت اینستاگرام آیو با چالش آب سرد

Download

«آیس‌باکت چلنج رو بعد از دعوت شدن توسط ارشد Sean انجام میدم🔥

من ارشد هو جونسوک، لی جویونگ ک لی دوهیون رو دعوت میکنم که بهم ملحق بشن. ممنون از همکارانم که گفتن با کمال میل قبول میکنن هرچند میدونم سرشون شلوغه🩵

از حمایت و توجهتون به ساخته شدن اولین بیمارستان تخصصی بیماران ALS تشکر میکنم.»


ترجمه‌ی صحبت‌های آیو در ویدیوی آیس‌باکت چلنج:

سلام، آیو هستم!

بعد از دعوت شدن توسط ارشد Sean تونستم در آیس‌باکت چلنج سال ۲۰۲۳ شرکت کنم.

این خبر خوب روش شنیدم که ساخت و ساز اولین بیمارستان تخصصی بیماران ALS در کره‌جنوبی امسال آغاز خواهد شد. تبریک میگم!

با اینکه بوجود آوردن این معجزه‌ی کوچک از طرف افراد زیادی حمایت شده، من هم امیدوارم این حمایت و انرژی در آینده هم همراه بیماران ASL و خانواده‌هاشون باشه.

به همین خاطر، من در کنار شرکت در آیس‌باکت چلنج، به این پروژه با اسم آیوئنا اهدایی خواهم داشت.

سه نفری که به این چالش دعوت میکنم بازیگر ارشد هو جونسوک، لی جویونگ-شی و لی دوهیون-شی هستن.

خب انجامش بدیم... لطفا تا سه بشمارید. ممنون!


آیو زیر پست پارک بوگوم که این چالشو انجام داده کامنت گذاشته:

"ولی اگه کلاه سرت باشه این چالش قبول نیست😀"


کامنت آیو زیر پست لی جویونگ و هیو جونسوک با چالش آب سرد:

"🤍💖🫶🏻🩵"

"ممنون سونبه‌نیم!ساعتت ضدآبه؟"


منبع: @IRAENAS