درمورد اسم Lily

لیلی یکی از لقب‌های آیوعه که توی این پست بهش اشاره شد و لیلی گل مورد علاقه‌ی آیو هست

سال 2012 توی برنامه‌ی KBS Crown princess آیو گفت: 

"عطر گل لیلی منحصر به فرده و خیلی خاصه؛ منم دوست دارم متفاوت باشم."


سال 2021 توی مصاحبه‌ با ووگ کره

"گل لیلی خیلی وقته که برای من یکی از بهترین گل‌هاست و از وقتی جوون بودم دوستش داشتم.

هروقت که عطرش رو بو می‌کنم با خودم فکر می‌کنم که این عطر از کجا میاد؟

رنگ و عطر و ظاهر لیلی‌ها رو خیلی دوست دارم."


یوزرنیم اکانت توییتر آیو که سال 2012 ساخته شده لیلیه.

پشت قاب های گوشی آیو می‌تونیم کلمه‌ لیلی رو ببینیم.


امضای آیو با اسم لیلی برای معلم زبانش و فن‌سایت چینیش با اسم( 丽丽 )که لیلی خونده می‌شه.


Download

سال 2022

"نوشتن ( لیریک ) یکی از چیزای مورد علاقمه که دوست دارم در کنار خوندن انجام بدم.

یکم ناراحتم که نمی‌تونم همه‌ی مفهومم رو منتقل کنم چون به زبان کره‌ایه.باهاش مشکلی ندارید؟

ممنونم که باعث می‌شید این احساس رو داشته باشم.خیلی خوشحالم.

من سعی می‌کنم آهنگ‌هایی بخونم که مفهومی بیشتر از کلمات ساده رو بهتون منتقل کنن و امیدوارم احساسات من رو درک کنید."


منبع: @IRdlwlrma