Download

YouTube

آپدیت توییتر آیو با خبر مینی-آلبوم جدید The Winning


زمان انتشار ششمین مینی‌آلبوم آیو ( The Winning ):

بیست فوریه ( سه شنبه یکم اسفند ) ساعت دوازده و نیم به وقت ایران.


آیو بیو اینستاگرامش رو به The Winning تغییر داد و همچنین هدر اکانت‌های رسمیش هم تغییر کرد


تئوری: تاریخ انتشار آلبوم 02.20 هست که اعدادش قرینه و منعکس شده‌ی همدیگن، این آلبوم توی 32 آیو منتشر میشه و از طرفی آلبوم CHAT-SHIRE توی 23 سالگی منتشر شد که بازم می‌بینیم اعداد دو و سه قرینه شده و آیو هم خیلی تاکید داشت که می‌خواد همون سیستم سنی کره رو ادامه بده و یه جورایی قصد داره با همین روند آلبوم‌هاش رو منتشر می‌کنه!

آیو توی آپدیت های اخیر همیشه به دو ساید یا دو تایپ از خودش اشاره کرده، مثل سیزن گریتینگ و کلمه HER که توی پوستر تور جهانی منعکس شده و ما همین انعکاس رو توی عکس‌هایی که اخیرا از آیو منتشر شده و همچنین تیزر مینی آلبوم وینینگ می‌بینیم.


آپدیت توییتر آیو با دو ورژن مختلف آلبوم The Winning ( ورژن I win و ورژن U win )

'تاریخ پیش فروش : 31 ژانویه'


حالت و شکل مجسمه الهه پیروزی با شکل عکس آیو روی جلد آلبوم یکیه! 

آیو واقعا الهه پیروزی توی موسیقیه


فوتوکانسپت های منتشر شده از ششمین مینی آلبوم آیو The Winning

زمان انتشار مینی‌آلبوم:

' بیست فوریه ( سه شنبه یکم اسفند ) ساعت دوازده و نیم به وقت ایران.'


لوکیشن این عکس آیو ال.ایه 

(لس آنجلس.کالیفرنیا)


اسکجول پروموشن The Winning:

سی ژانویه _ تیزر مینی آلبوم
سی و یکم ژانویه _ پیش فروش آلبوم
یکم و دوم فوریه _ فوتوکانسپت
پنجم فوریه _ ترک لیست آلبوم
ششم فوریه _ ؟؟
هشتم فوریه _ ؟؟
نهم فوریه _ ؟؟
سیزدهم و چهاردهم و پونزدهم فوریه _ تیزر آلبوم
شونزدهم فوریه _ ؟؟
هفدهم فوریه _ ؟؟
نوزدهم فوریه _ مصاحبه
بیستم فوریه _ انتشار آلبوم
بیست و سوم فوریه _ ؟؟

Download

آپدیت توییتر آیو با ترک لیست ششمین مینی آلبوم The Winning
ترک لیست:
Shopper
Dandelion spore
Shh .. (feat. HYEIN of NEWJEANS , JOE Wonsun )
Love Wins All 
I Stan U
 
_دوتا تایتل ترک داریم Shopper و Dandelion spore! 
تمام آهنگ‌های مینی آلبوم رو خود آیو نوشته.

آیو توی این ترک با هه این عضو نیوجینز و Joe Wonsun و یه خواننده دیگه که اسمش رو نگفته همکاری کرده!

تایتل آهنگ I Stan U به کره‌ای میشه: من تماشاچی خواهم بود .
این آهنگیه که آیو درکنار لاو وینز آل برای یوئناز خونده

آپدیت اینستاگرام اکانت رسمی نیوجینز

جیون بعد از شیش سال پروفایل اینستاشو عوض کرده
امروز که آیو پروفشو عوض کرده سالگرد روزیه که اکانت اینستاگرامشو راه اندازی کرده یعنی ۶ فوریه!

“ از ورژن مخصوص ششمین مینی آلبوم آیو با عنوان the winning ( tweety × iu ) رو نمایی شد، اطلاعات پری ریلیز : ”
⭐️ تاریخ پری ریلیز: چهارشنبه 2024.02.07 ساعت 3 بعد از ظهر به وقت کره 
⭐️ سایت فروش پری ریلیز: هر سایت آنلاین فروش موسیقی 

“ آلبوم the winning آیو شامل 3 تا ورژن فیزیکاله❕💛 : ”
1. 🪽U Win
2. 🪽I Win
3. 🐣 tweety×iu 
☆ در واقع tweety×iu ورژن مخصوص همکاری با شرکت توییتی به اسم LooneyTunes است.
☆ دو ورژن اول U Win و I Win الان قابل سفارش هستن ولی tweety×iu با تعداد محدود فردا یعنی 7 فوریه پری ریلیزش شروع میشه

این درواقع همکاری looney tunes با جیونه، این مجموعه با اکانت رسمی قبلاً توییت هایی درباره توییتی بودن جیون رو ریپلای میزد و خودشونم تایید میکردن که جیونی شبیه توییتی هستش و الان به طور رسمی جیونی حق کپی رایت استفاده از توییتی برای البوم و پروفایلش و هر چیزی رو گرفته و به عبارتی دیگه رسماً توییتی به نام جیونی شده!

هه این عضو گروه نیوجینز درمورد همکاریش با آیو توی ترک Shh صحبت کرده:
'آیو سونبه نیم .. من تونستم توی این آهنگ همکاری داشته باشم، خیلی ممنونم.اول نگران بودم و نمیتونستم باور کنم، ضبطش کردم و امیدوارم که دوستش داشته باشید.'

“کامنت Looney tunes زیر پست ایدام”
ترجمه کامنت: نمیتونم توییتی (tweety) رو بدون w ( منظورش اسم البوم the winning عه ) و iu اسپل کنم

آپدیت توییتر آیو با چالش های آلبوم د وینینگ  توی تیک تاک ! ( این چالش ها جایزه دارن )
چالش اول : Dandelion spore/Holssi ( شونزده فوریه )
وقتی بهار می‌رسه، قاصدک اولین گلی نیست که به ذهنتون میاد؟
چالش دوم : Shopper ( بیست فوریه )
یوئنا حاضره تا خواسته های خاصش رو به اشتراک بزاره؟
چالش سوم : I Stan U ( بیست فوریه )
عکس و آلبوم‌هایی که از آیو دارید رو با بقیه به اشتراک بزارید !

Download

آپدیت توییتر آیو با اولین تیزر مینی آلبوم The Winning؛
'آهنگ Sh ... با همکاری Joe Wonsun و هه این عضو نیوجینز و ؟؟'

بازیگر چینی Tang wei توی ام وی این آهنگ حضور داره!

کپشن تانگ وی چه عجیبه: " s مادر h هست . h دوست s هست ‌. یه داستانی برای s و h وجود داشته . "

یوئناز احتمال می‌دن بین آیو و تانگ وی توی ام‌ وی رابطه مادر دختریه
توی فوتوکانسپت بین رسیدها این جملات رو زیر کلمه Shh دیدیم: 
This is not (L)ove
This is not (F)riendship
توی تیزر نوشته شده: 
'یه آهنگ بود' و آیو آخرش می‌گه 'اسم آهنگ Shh بود' و کپشن پست تانگ وی هم نوشته 'یه داستانی درمورد S و H بود'
'اکانت تیم بازیگر تانگ وی هم یه استوری گذاشته و نوشته:
دختر و مادر / دوست و دوست / She و sHe'
_و اینجا هم می‌تونیم کانسپت انعکاسی که آیو هم درموردش گفت رو ببینیم، برای لاو وینز آل اول ام وی منتشر شد و بعد خود آهنگ اما برای این ترک قراره اول آهنگ رو بشنویم و داستانش رو از زبون راوی ( که هنوز نمی‌دونیم کیه ) بشنویم و بعد فیلمش رو ببینیم!

“ صحبت های بازیگر تانگ وی درمورد همکاریش در پروژه ترک Shh... با آیو: دلیل شرکت من تو این موزیک ویدیو؟ سادست چون من به آرتیست آیو علاقه دارم منم مثل بقیه استعداد،شخصیت و آوازشو دوست دارم.این اولین باره که تو یه موزیک ویدیو تو کل طول حرفه ام ظاهر میشم خوشحال بودم چون تونستم چیزای زیادی در طول ضبط یاد بگیرم درباره شخصیتی که با آیو بازی کردم واقعا رابطه جالبی داشتیم کارکتر دوست و مادر واقعا جالب بود”

“ موزیک ویدیوی Sh... توسط هوانگ سو آه کارگردانی و توسط کیم جی هی نویسندگی شده
هر دو قبلا در موزیک ویدیوهای آهنگ های آیو مثل above the time,you& i ,  Only I Didn't Know, every end of the day, beatiful dancer, friday همکاری داشتن ”

Download

آپدیت توییتر آیو با تیزر ام وی تایتل ترک Shopper  از مینی آلبوم The Winning

کسی که توی ام وی بود احتمالا خواننده و رپر DPR IAN هست که عضو گروه کره‌ای C-Clown هم بوده

ترجمه متن اول تیزر: 
'یه زمانی یه شاپ بود ولی مثل همه ی شاپ ها نبود، در حقیقت یه مغازه شگفت انگیز بود با چیزهای فوق العاده.'
پارتی که آیو توی تیزر می‌خونه:
'در این مغازه هیچوقت بسته نمیشه، همیشه و تا ابد!

اون رد پاهایی که نشون داده میشه مثل ردپاهای آلبوم CHAT-SHIRE هستن!
طوری که 23 سالگی و 32 سالگی آیو قراره متفاوت باشن...

مقاله منتشر شده درمورد تایتل ترک Shopper :

'آهنگ شاپرِ آیو توی ژانر الکترو پاپ-راک بعد از آهنگ Blueming هست.

شاپر آهنگیه که نشون میده فقط آیو می‌تونه همچین نت‌های بلند و ثابتی رو انجام بده مثل های نوت سه گانه‌ش.'

'همچنین طبق مقاله، خود خواننده DPR IAN و تیمش کارگردانی و تدوین این ام وی رو به عهده داشته.'

_آلبوم د وینینگ سه شنبه یکم اسفند ساعت دوازده و نیم به وقت ایران منتشر می‌شه.


“ موزیک ویدئو shopper داره به پایان جهان اشاره میکنه ؟ 👀
سریال É uma das از سریالای مورد علاقه آیوعه.” 

“ موزیک ویدئو shopper که توسط DPR Visuals کارگردانی شده❕این mv شباهت زیادی به ویدئو ' دیوانه نشو ' ( کار قبلی این کارگردان ) که در اکتبر سال گذشته منتشر شده  داره.”

Download

آپدیت توییتر آیو با تیزر ام وی دومین تایتل ترک Holssi ( Dandelion )  از مینی آلبوم The Winning

“ موزیک ویدیوی holssi ایو با همکاری توییتیش جمعه 16 فوریه یا 27 بهمن به وقت ایران ساعت دوازده و نیم منتشر میشه ”

آپدیت توییتر آیو
_ام وی ترک Holssi امروز ساعت 12:30 منتشر میشه.

اهداف کامبک آلبوم د وینینگ
یوتیوب:
8 میلیون ویو و 1 میلیون لایک در 24 ساعت اول (برای هر ام وی)
20 میلیون ویو در هفته اول (برای هر ام وی)
 
اسپاتیفای: 
1 میلیون استریم در 24 ساعت اول (برای هر تایتل ترک)
8 میلیون استریم در هفته اول (برای هر تایتل ترک)
3 میلیون استریم برای کل آلبوم در 24 ساعت اول
20 میلیون استریم برای کل آلبوم در هفته اول

“ 🍃متنی که آیو توی مقدمه کپشن موزیک ویدیو نوشته:
توی «CHAT-SHIRE»، اولین آلبومی که تو 20 سالگیم ساختم، سنمو  با یه گل مقایسه کردم.
اون زمان  من باور داشتم که یه گلم! چه یه گل رنگارنگ  چه یه گل کوچولو، که وقتی زمانش برسه، شکوفا میشه.
الان که تو  30 سالگی هستم، به این درک رسیدم که هیچ دلیل و ضرورتی نداره همه مردم به گلی شکوفا تبدیل بشن❕
من میخوام مثل یه هاگ قاصدک که تنها تو آسمون شناوره زندگی کنم.🌒
به عنوان یه خریدار که طاقتش بالاست، میخوام بی‌هدف و سرگردون باشم ،  گزینه‌های مختلفی رو که توی  سراسر فروشگاه در دنیای من نمایش داده میشه رو مرور کنم و همه اونارو داخل سبد خریدم قرار بدم 🎢🛒
🪄این ترک ترکیب منحصر به فردی از سبک هیپ هاپ و آراندبی عه. با درام های سنگین و باس، صدای آیو جذابیت های زیادی رو نشون می‌ده، گاهی به نرمی یه خواننده آراندبی, گاهی به راحتی یه رپر با اعتماد به نفس، و گاهی مثل اینه که داره یه آهنگ کودکانه  رو میخونه.🧸🫧 ”

“ آپدیت اینستاگرام دنسر Capri :
من مسئول  طراحی رقص ( اجرا) و کارگردانی آهنگ holssi از ششمین مینی آلبوم آیو بودم🥲
این افتخار بزرگی واسم بود که مسئولیت آهنگ هنرمندی رو بر عهده داشتم که اینقدر دوستش دارم و تحسینش میکنم که نمیتونم حسمو با کلمات بیان کنم✨
از آیو و کمپانی ایدام بخاطر دادن این فرصت به من  خیلی ممنونم🙏🩵 ” 

“ +کامنت آیو زیر پستش: معلم کیوت و کول... 🫶🏻 ” 

استایل ایو تو ام وی holssi
برند : blumarine
مدل : تاپ بافت پروانه ای قهوه ای 
قیمت : حدودا ۲۷ میلیون تومان 
[با احتساب دلار روز]
 
برند : EENK 
مدل : کاردیگن تور بافت یوتانی کرم سفید 
قیمت : حدودا ۲۰ میلیون تومان 
[با احتساب دلار روز]

اکانت رسانه ای آمریکایی MTV درباره جیون توییت زده و نوشته : هروقت آی یو موزیک ویدیو میده ، برق از سرم میپره و Holssi هم همینجوریه !

دوربین ها و تجهیزات واسه فیلمبرداری اون چیزهایی که مثلا دنسرا بودن و تو هوا شناور بودن

✮ ٫٫ توضیحات جیون از آلبوم ' The Winning ' 
⭒ این اولین آلبوم دهه ی سی سالگی منه . با وجود تمام تغییراتی که داشتم هنوزم انرژی که دارم مثل زمانیه که ۲۳ ساله بودم . الان من تبدیل به بزرگسالی شدم که اشتیاقِ خواسته های متفاوتی رو داره . هنوزم در باطن من یه آدمِ حریص و مشتاقم ؛ الان اون علامت سوال های ۲۳ سالگیم رو پاک کردم و به جاشون علامت تعجب گذاشتم . اولین جایگاه از لیست خواسته های جدیدم با ' پیروزی ' پر شده ؛ الان دیگه برای خواسته هام گیج نمیشم و اشتباه نمیکنم . بعد از مدت ها بازم حس میکنم آدم هیجان انگیزی شدم 𒀭

“ به گفته ایدام ایو شخصا یه نامه دست نویس به پتی کیم نوشته که ازش برای آهنگ Shh... درخواست همکاری کنه و پتی کیمم با اینکه بازنشسته شده سریع قبول کرده و با وجود اینکه خارج از کشور بوده با اشتیاق توی این همکاری شرکت کرده 🥲❤️”


کامنت آیو زیر پست DPR IAN

🐣: ایان نابغست

ایان: تو بهترینی 🙏🏻 👑 🌟

و کامنت ایان زیر پست آیو:

“آیوشی تبریک میگم 👍👏👏همیشه ببر و هیشه ازت ممنونم 🏆👑❤️”


پست جدید بازیگر تانگ وی با نامه ای جیون براش نوشته:

"تانگ وی سونبه نیم عزیز،

ممنونم که مثل یه معمای حل نشدنی هستی که بخاطر زیبایی پیچیده‌ش نمی‌شه به آسونی سنجیدش !

باعث افتخارمه که باهات کار کردم، یک هدیه برات انتخاب کردم که ممکنه برات مناسب باشه.امیدوارم همیشه گرم و سالم بمونی،من همیشه دوستدار تو خواهم بود."


آپدیت اینستاگرام بازیگر کودک ام وی Shh همراه آیو:

"مادر و دختر، S و H ( بچه )

به عنوان کسی که طرفداره و آرزوی خوانندگی داره باورم نمیشه این اتفاق افتاده که مثل یه هدیه‌س.

با صدای زیباش، مثل یه فرشته مهربون و قشنگه.

من می‌خوام مثل خاله آیو خواننده بشم.

ممنونم،ژانویه 2024"


مجله NME درمورد آلبوم The Winning:

"ششمین مینی آلبوم آیو که از رویاهای بزرگ و دنبال کردن مسیر خود دفاع می‌کنه."

وبسایت BeatsPerMinute:

"آیو شاید اینو ساده نشون میده اما هر قدم برای آیو یه جنگ کوچیک داشته، رسیدن به آلبوم د وینینگ ( آماده کردنش ) چیز کوچیکی نیست، اگه دنیا بهش اجازه خوشحالی نمی‌ده لی جیون توانایی اینو داره که خودش اونو بسازه."


لاو وینز آل به هفتمین برد خودش در موزیک شوی Core رسید!

کی‌پاپ آرتیست‌ها با بیشترین تعداد برد در موزیک شو ها:

1. BTS — 164

2. EXO — 122 

3. TWICE — 121

4. IU,SNSD — 103🐥

5. BIGBANG — 102


موزیک ویدیو Holssi منتشر شد
برای رفتن به صفحه‌ی دانلود کلیک کنید

موزیک ویدیو Shopper منتشر شد
برای رفتن به صفحه‌ی دانلود کلیک کنید

موزیک ویدیو Shh... منتشر شد

برای رفتن به صفحه‌ی دانلود کلیک کنید

میینی آلبوم There Winning منتشر شد
برای رفتن به صفحه‌ی دانلود کلیک کنید

منابع: @IRdlwlrma و @iuvita