توی مصاحبه ای از توایس میپرسن دوست داری با کدوم آرتیست غربی همکاری کنی و جونگیون جواب میده آیو


بازیگرِ معلول هاجیسونگ بعد چندین ماه اومده از رفتار آیو توی جشنواره بکسانگ با خودش صحبت کرده:

ایشون میگه از همون اول احساس کردم که آیو مراقب منه که چون روی ویلچر نشستم برام مشکلی پیش نیاد ، آیو بعد مراسم اومد به ارشد خودش لی سونگ مین سلام کنه ولی چشمش که به من خورد به منم سلام کرد و احترام گذاشت ، بعدش بازیگرا که شروع کردن به عکس دسته جمعی گرفتن آیو تنها کسی بود که حواسش بهم بود و گفت تو چرا نمیای جلوتر باهامون عکس بگیری ؟ و اون حرفش خیلی بهم حس شجاعت داد ، چون اون موقع داشتم باخودم فکر میکردم چطوری باید این کار رو بکنم ، هاجیسونگ میگه بعد وقتی بازیگرای دیگه اومدن اطرافم که سلام کنن ایو به احترامشون کنار رفت و عقب ایستاد شاید چیز مهمی نباشه ولی شما نمیتونید این رو بدون حس ملاحظه کردن و در نظرگرفتن دیگران انجام بدین.


جیهیو توایس: فکر میکنید کسی که عالی ترین وکال بین آرتیست هارو داره کیه ؟

مربی وکال کیم سونگون(JYP, PD101): " آیو عالی ترینه . آیو واقعاً عالیه . آیو شخصیه که خوب روی ریتم ها سوار میشه ( بهشون تسلط داره) . پس اگه بچه ها میان ازش کپی میکنن و آهنگاشو میارن ، دارن خراب میکنن در آخر میرن خونشون و به کار خودشون فکر میکنن( میگن متاسفیم آیو ) "

این که میگه بچه ها خراب میکنن جریان داره!

آخه جیون آهنگاش بالاده و خوندنش سخت و نفس گیره و توی کره اینجوریه که اگه بتونی آهنگاشو کاور کنی یعنی وکالیست خفنی هستی . بعد آیدل های تازه کار یا اونایی که آدیشن دارن نباید آهنگای ایورو برای خوندن انتخاب کنن چون در نهایت رد میشن یا مورد تایید قرار نمیگیرن داور ها میگن انتخاب آهنگ آیو برای آدیشن یه ریسکه بزرگه اما کسی که از پسش بربیاد واقعاً خفنه !


آیو برای کارگردان اوه چونگ هوان( کارگردان هتل دلونا ) سر ست فیلمبرداریش کامیون حمایتی فرستاده:

"کارگردان عزیز،

لطفا طی فیلمبرداری پرقدرت باش، فایتینگ!"

"این نقاشیو جدید کشیدم.."

_آیو قبلا گفته بود که کارگردان چونگ هوان دوست نداره عکسشو روی بنر‌ها بزنن و سال2021 برای بنر ازش یه نقاشی کشیده بوده و این‌بار هم یه طرح جدید ازش کشیده!


خواننده Chuu توی برنامه‌ای آیو رو به عنوان رول مدلش انتخاب کرده:

"آیو سونبه‌نیم بیشترین تاثیر رو روی من داشته، اونقدر که می‌خواستم به آرتیستی تبدیل بشم که بتونه پیامش رو توی آهنگ‌هاش منتقل کنه.من به آهنگ هایی گوش می‌دم که بتونه بهم آرامش بده و پیامی منتقل کنه."


گویون عوض گروه PurpleKiss اخیرا درمورد اینکه فن آیوعه صحبت کرده که دقیقا بعدِ دبیوشون آیو رو دیده و حتی آیو آلبومش رو بهشون داده؛

پیام گویون:

"آیو سونبه‌نیم، من از وقتی کارآموز بودم فن شمام و حتی به کنسرتت اومدم."

_آیو آلبوم Lilac رو بهشون داده بود و گویون چون آیو بهش گفته که اونو می‌شناسه نزدیک بود گریه کنه!


توی برنامه nolto باید آهنگ palette آیو رو حدس می‌زدن و بوم (مجری) برای راهنمایی آیو رو اینجوری توصیف کرد:

"بازیگر،خواننده، کاری نیست که اون نتونه انجام بده!"

(کلمه 엄친딸 یعنی کسی که عالی و خاص و موفقه)

هان‌هائه: آیو؟

نوکسال: کیم سجونگ؟

مجری: باهاشون صمیمی‌ای؟ ... جواب آیوعه!

هان‌هائه: دوست دارم باهاش صمیمی بشم ..

نوکسال: منظورت چیه دوست داری صمیمی بشی؟

بعدش هم تهیون (عضو گرلز جنریشن) و بقیه‌ بخشی از پلت رو می‌خونن.


سوهیون عضو آکمو توی مصاحبه اخیرش درمورد آیو و آهنگ Frys Dream صحبت کرده:

"چانهیوک این آهنگ رو اول به عنوان یه هدیه به آیو داد اما آیو ازش خبر نداشت.

ازاونجایی که خیلی دوست داشتم این آهنگ رو بخونم توی آیوپلت از آیو اجازه گرفتم، اونی اجازه داد تا اینکارو بکنم و آهنگ به صورت پابلیک منتشر بشه."


کیم سجونگ توی یکی از مصاحبه‌ هاش درمورد آیو صحبت کرده:

"من آیو سونبه‌نیم رو خیلی دوست دارم اما نمی‌خوام بهش نزدیک بشم چون ممکنه استرس بگیرم و یه کار اشتباهی انجام بدم.

همیشه یه فن واقعی بودم، توی دانشگاه ( قبل دبیوش ) قرار بود یه پروژه انجام بدیم درمورد خواننده‌ای که الگومونه، من آیو سونبه‌نیم رو انتخاب کردم."

سجونگ درمورد پلت هم گفت که من برای اینکه به پلت برم یه آلبوم منتشر کردم!

و اگه یه روزی با آیو همبازی شد دوست داره به عنوان دوتا خواهر باهم بازی کنن.


توی پست اخیر پارک شیون عضو گروه STAYC بک گراند گوشیش مشخصه که عکس آیو روشه

شیون قبلا هم گفته بود که عضو فن‌کلاب نسل پنجمه و توی برنامه‌ای درمورد آیو صحبت کرده.

"سونبه‌نیم،اگه به آیوپلت اومدیم، ما می‌تونیم آهنگ تو رو خیلی خوب بخونیم.پس امیدوارم بهمون خبر بدی، من شنیدم آهنگ bubble ما رو شنیدی و امیدوارم زیاد بهش گوش بدین."


نتیزنای کره‌ای متوجه شدن که IU با خانواده‌ی Anton از RIIZE خیلی صمیمیه و پدر آنتون قبلا یکی از آهنگای معروف قدیمیشو ساخته و آیو هم قبل از دبیوی آنتون، اونو توی اینستاگرام فالو میکرد و براش کامنت میذاشت و حتی براش کفش کادو خریده و باهم بیرون میرفتن


کارگردان لی جینا که برنده جایزه Gender Equality Culture Award شده توی مصاحبه‌‌ش درمورد اینکه دوست داره با آیو کار کنه صحبت کرده؛

_با چه نوع آدم‌هایی دوست داری همکاری کنی؟

"آیو،فکر می‌کنم به عنوان یه ستاره‌ی محبوب انتخاب‌های اون و استانداردهاش برای پروژه‌هاش کاملاً مناسبن و دوست دارم با آیو کار کنم."


کامنت پارک جون زیر پست آیو:

"همونطور که انتظار می‌رفت!صدات مثل هنره.هرکاری که می‌کنی خفنه، حتی با اون جوراب‌های توی دستت.اردک کوچولو واقعا🔥"

پاسخ آیو:

"سونبه‌نیم از کجا فهمیدی جورابن؟😱😱"


آیو به مناسبت شروع کنسرت گروه NELL براشون گل فرستاده:

"فردا و روز‌ بعدش با نل هستید؟ NELL !! ( آره ) 

بخاطر کنسرتتون تبریک می‌گم _ آیو."

_ تلفظ کلمه NELL توی کره‌ای به ( آره ) و ( فردا ) نزدیکه.


آپدیت اینستاگرام جونگیون عضو توایس که DVD گلدن اور رو سفارش داده:

"خیلی صبر کردم ..."

_ جونگیون توی هر دو روز کنسرت حضور داشته.


Download

جونگ کوک عضو بی تی اس بخشی از آهنگ people از شوگا عضو بی تی اس و ایو را تو لایو کاور کرد


Download

پارک بوگوم توی فن‌میتینگش آهنگ Epilogue - آیو رو خونده


Download

پارک بوگوم توی صحبت‌هاش آیو رو منشن کرده:

"درمورد دراما(تو سخت کار کردی) کنجکاوید؟...خوندن فیلمنامه خیلی خوبه، جوری که دلت می‌خواد فیلمنامه رو آروم بخونی تا کامل ازش لذت ببری.

فکر می‌کنم داستان این سریال جوریه که خیلی‌ها دوستش دارن؛ امیدوارم زودتر پخش بشه.

فیلمبرداری خیلی خوب پیش می‌ره خصوصا با آیو رابطه‌ی قوی‌ای داریم.از فیلمبرداری با اون خیلی لذت می‌برم."

_از پارک بوگوم خواستن که فامیلی کارکترش ( Gwanshik ) رو بگه اما گفت نمی‌تونه اینو فاش کنه و ما آیو رو داریم که قبلا توی این تست خیلی راحت فامیلی aesoon رو ( Oh aesoon ) گفت


آپدیت اینستاگرام سرآشپز رستوران سئون‌سو که به کنسرت گلدن اور دعوت شده بوده:

"هروقت چهره‌های معروف به رستوران میان، سعی می‌کنیم برای خوش‌آمد گویی پیششون نریم تا از غذا لذت ببرن و تنها کسی که باهاش عکس گرفتیم و تونستیم این عکس رو به عنوان یادگاری نگه‌ داریم آیو بود؛ به عنوان کسی که آیو و موسیقیش رو برای مدت طولانی دوست داشته نمی‌تونم این لحظه رو باور کنم!

بعد از اولین باری که آیو به‌ اینجا اومد، دعوتنامه‌ی کنسرت Golden hour به دستم رسید و روز کنسرت، آیو برای من پیامی فرستاد که بخاطر گرمیِ هوا مواظب خودم باشم و این خیلی من رو تحت تاثیر قرار داد.

آیو به عنوان یک آرتیست بااستعداد حتی توی پشت صحنه و خارج از اسکرین هم یه فرد متفکره. 

بعد از کنسرت ناراحت بودم که نتونستم از آیو بخاطر دعوتش قدردانی کنم ولی آیو دوباره به رستوران ما اومد.

امیدوارم آیو همیشه سالم و شاد باشه."


ووکالیست بند تایوانی Wendy Wander اخیرا درمورد اینکه فن آیوعه صحبت کرده:

"آهنگ For Lily از آلبوم Lily رو وقتی داشتم به آیو سونبه‌نیم فکر می‌کردم نوشتم که اسم انگلیسیش Lily هست.

من واقعا دوستش دارم و براش احترام زیادی قائلم حتی فکر می‌کنم اگه یه روزی آیو سونبه‌نیم رو از نزدیک ببینم ممکنه گریه کنم."

_ جنی( Jenny Yu ) توی مصاحبه‌ش به این هم اشاره کرده که بخاطر آیو زبان کره‌ای یاد گرفته و راحت می‌تونه به کره‌ای صحبت کنه.


Download

لی موجین، سویو (sister) و رن (NU'EST) آهنگ Hold My hand رو کاور کردن


Download

چوی یوجین عضو گروه kep1er و عضو سابق clc آهنگ someday ایو کاور کرد


Download

سویو عضو sistar و لی میوجین و رن عضو nu'est آهنگ hold my hand ایو کاور کردن


Download

یجی عضو ایتزی eight رو کاور کرد


Download

بکهیون عضو اکسو آهنگ when would it be از ایو و یون هیون سنگ در توییتر ورژن ASMR کاور کرد


ایو پست تولد هم کمپانیش شین سه کیونگ لایک کرده


Download | Download | Download

جو یئون عضو XdinaryHeroes بخشی از آهنگ های Friday؛ oh hyuk؛ can't love you anymore از ایو در توییتر کاور کرد


Download

یکی از اعضای گروه fiestar آیو رو توی ویدیو یوتیوب منشن کرده:

"ما توی یه کمپانی بودیم و آیو به پروموت fiestar کمکِ زیادی کرد، حتی به عنوان کارآموز توی یه خوابگاه بودیم و اون زمان خیلی به همدیگه نزدیک بودیم.وقتی آیو اولین حقوقش رو گرفت با اینکه حقوقش خیلی زیاد نبود اما برای همه هدیه گرفت!

به من یه کیف داد و کادو‌ی بقیه هم چیزایی شبیه به همین بود،اون واقعا یه دوست رویاییه.بین اعضای Jjuguri؛ آیو و Thunder خیلی زود معروف شدن، اونقدر که وقتی چهارتایی بیرون میرفتیم ماسک میزدن."


صاحب یک رستوران در اینستاگرم خودش نوشته آیو و کانگ‌هانا دیروز به اونجا رفتن. (تصویر مربوط به ملاقات دیروزشون نیست و قدیمیه)


Download

یونجین عضو لسرافیم آهنگ Through the Night رو با گیتار کاور کرد.


Download

سونگمین و لینو اعضای استری کیدز توی فن‌میتینگشون آهنگ Nagging رو خوندن.


کی سو یو، آیو رو به عنوان بازیگری که دوست داره ببینه انتخاب کرده و گفته: 

"دوست دارم با آیو اونی به عنوان شخصیت های اصلی باهم بازی کنیم، من یه دوست دارم که امضای آیو اونی رو داره و من بهش حسودیم شد.می‌خوام باهاش بازی کنم تا ازش امضا بخوام"

_ کی‌ سو‌ یو به عنوان بازیگر کودک توی سریالایی مثل مادر بد و توی نوزدهمین زندگیم می‌بینمت حضور داشته.


Download

اجرای آهنگ Hold my hand توسط لی‌ سونگ‌ کیونگ


Download

جیمین عضو بی‌تی‌اس توی لایو اخیرش به ویدیویی از کنسرت آیو اشاره کرد که یکی از فنا وقتی آیو گفت بعضیا می‌گن یکم چاق شدم داد می‌زنه: منظورت چیه که چاق شدی!

"منظورت چیه که چاق شدی؟

این همون ویدئوی آیو سونبه‌نیم نیست؟

دیدینش درسته؟"


بازیگر پارک جانگ مین آلبوم lilac ایو را به بازیگر کودک پارک جی یول هدیه کرده و ایو بر روی آلبوم متنی نوشته:

" جی یول عزیز سالم بمون و خوب درس بخون ! و تبدیل به بازیگر کوشا هم بشو :) من از تماشای سریالت لذت بردم

*سریال Unframed  

از طرف ایو "

ــــ سریال unframed به نویسندگی و کارگردانی بازیگر جانگ مین هست و همچنین در ام وی heart از ایو هم حضور داشت


Download

بازیگر کیم نام‌ گیل توی فن‌ میتینگش در سئول آهنگ Through the night رو خونده


Download

بوی‌گروپ جدید Boynextdoor توی آهنگ جدیدشون آهنگ Friday آیو رو منشن کردن.


آیو برای حمایت از شروع تور Woodz ( هم کمپانیش ) در سئول گل فرستاده:

"امیدوارم به اوج دنیا برسی ( با کلمه woodz بازی کرده )

برای شروع شدن تورت تبریک میگم"


Download

دو عضو ایتزی در برنامه جدیدشون آیو رو منشن کردن


Download

دو عضو ایتزی در برنامه جدیدشون آیو رو منشن کردن


توی مای‌آجوشی صحنه ای که دونگ هون برای جیان نوشیدنی میریزه وایرال شده چون فوم آبجوش زیاده. 

لی سون گیون توی مصاحبه ی اخیرش گفته که میخواد برای آیو توی افتر پارتیِ پیش‌نمایش وی‌آی‌پی دریم، یک نوشیدنی دیگه بریزه که بازم پر از فوم باشه.


آیو برای یو ایننا سر ضبط سریال جدیدش بورا! دبورا ماشین حمایتی فرستاده.


Download

بازیگر لی سونگیون درمورد آیــو صحبت کرد: من به کنسرت آیو توی استادیوم المپیک جمشیل رفتم و اون حتی سوار یه بالن شد! اونجا پر از تماشاچی بود. جی‌اونی همیشه من رو به کنسرتاش دعوت میکنه و منم با تیم اجوشی من رفتم. یجورایی شبیه دوباره دور هم جمع شدن بود.

 

Download

بازیگر لی سونگیون درمورد آیــو صحبت کرد: یه طرز عجیبی به جی‌اونی بازی کردن شخصیت‌های تاریک/غمگین بیشتر میاد. وقتی مای اجوشی رو ضبط میکردیم، خیلی غرق نقشش بود که خودش هم وایب جی‌آن رو میداد.


Download

گروه ایتزی در «پلی لیست زندگی ما» خودشون آهنگ Love poem رو قرار دادن


آیو یک آلبوم امضا شده‌ی Love poem به مربی پیلاتس خودش هدیه داد ㅡ «معلم عزیز یون‌کیونگ 🖤 برای همیشه ممنونم! قطعا با یک بدن قوی دوباره متولد میشم. - از طرف جی‌اون»


Download

یجی عضو ایتیزی، جدیدا در برنامه‌ای کیفی که آیو به عنوان هدیه توی کنسرت بهش داده رو مقدس نام برده و گفته که آیو برای همه اعضاشون هدیه یکسانی داده.

همینطور گفته که نمیخواد زیاد ازش استفاده کنه چون خیلی واسش عزیزه. در آخرم گفته این کیف خیلی قشنگه!


Download

هارام (عضو بیبی مانستر) و دوستش ترک Friday از IU رو کاور کردن


Download

در ویدیوی اونجی، نامجو میگه طرح ناخنش برای «پَلِت» آماده کرده و میگه نامجو داره اسپویل میکنه. بخاطر همین میشه حدس زد که گروه ای‌پینک قراره در برنامه‌ی «پَلِت آیو» شرکت کنن.


Click

بازیگر هان هیوجو در مصاحبه‌ی اینساید‌بگ مجله‌ی بازار گفت که خیلی به آهنگ های آیو گوش میکنه.


Click

بازیگر چوی یی‌هیون در ویدیوی مجله‌ی W در پاسخ به سوال «آخرین آهنگی که شنیدی؟» گفت: «امروز صبح آهنگ strawberry moon از آیـو رو گوش دادم»


ونوو آهنگ Through the Night رو به عنوان یکی از سه آهنگی انتخاب کرد که اگر زندگیش یک فیلم بود به عنوان موسیقی متن ازشون استفاده میکرد.


کیم‌سو‌مین عضو گرل گروپ "tripleS" در مصاحبه ای گفته که آیـو باعث شده که اون در دوران کودکی به ایدل شدن علاقه پیدا کنه:

"من وقتی بچه بودم و برنامه های آیـو رو میدیدم ، با خودم گفتم واو من باید ایدل بودن رو امتحان کنم و مثل اون بشم !"


آیو ترک "Everyday With You" رو در مراسم ازدواج چه‌دونگ‌هیون ( همبازیش در سریال اجوشی من ) خوند و به اونا تبریک گفت؛

Click | Click | Click

ترجمه بخشی از صحبت های آیو :

"خب.. یادم میاد من نقش کسی ـو داشتم که یه جورایی از هم متنفر بودیم و توی یه سکانس باید بهش سیلی میزدم که خیلی حس بدی داشتم .."


بازیگر لی‌دو‌هیون ، که در درامای هتل دل لونا با آیو همبازی بوده به تازگی اونو منشن کرده:

"ممنونم از آیـو و خب ، بیا دوباره انجامش بدیم ! بیا توی یه ژانر دیگه باهم همبازی بشیم ، یه پروژه که بترکونه ! من همیشه منتظر میمونیم تا تو یه پروژه دیگه باهم همبازی بشیم"


بازیگر به دونا: «آینده‌ی سینمای کره روشنه. جی‌اون-شی و سی‌اون-شی خیلی از منِ جوان و سربه‌هوا بالغ‌تر هستن که هر روز چون حس میکرد گم شده، گریه میکرد. اونا همیشه شگفت‌زده‌ام میکنن. فکر میکنم که دائما دارن رشد میکنن. از اونجایی که خودشون توی بازیگری واقعا عالی هستن و من چیز بیشتری ندارم یادشون بدم، اطمینان دارم که سینمای کره در آینده بیشتر موفق میشه‌. هر دو آدمهای جذابی هستن. شاید فقط من اینجوری باشم اما با اینکه خیلی قوی هستن، دلم میخواد ازشون محافظت کنم.»


بازیگر Lee Joo Yuong که در سینمایی "بروکر" با آیـو همبازی بوده ، در استوری اخیر اینستاگرام خودش نشون داد که آیو برای تولدش هدیه به همراه یه دست نوشته فرستاده؛

متنِ روی دست نوشته : "جویونگ اونی ♡"


۱۶ فوریه تولد بازیگر Kim Soo Hyun ـه که یکی از صمیمی ترین دوست های آیو به شمار میره و چند منبعِ معتبر اعلام کردن که آیو برای اون شخصاً کادو فرستاده؛


Download

هانی عضو نیوجینز به تازگی ترک Through The Night by رو کاور کرده.


بازیگر و هم کمپانی آیو شین سه کیونگ برای کنسرت آیو دسته گل فرستاده

”از گلدن اور لذت ببر که شاهکاری در دنیا در اجراست ❤️ - شین سه کیونگ “


پست نتفلیکس با تایم هایی که تو کیدراما اسم آیو منشن میشه

"دوستت داریم ٫ آیو 👰🏻‍♀🫰🏻“


آپدیت‌های بومگیو عضو تی‌اکس‌تی در ویورس:

👤:از کنسرت لذت ببر بومگیو!! طبق دِرِس کد لباس پوشیدی؟ شنیدم نارنجیه~

🐻: لباس نارنجی نپوشیدم؛ پس هرچیز نارنجی که داشتم با خودم آوردم

آپدیت‌های بومگیو عضو تی‌اکس‌تی در ویورس:

👤 :ظاهراً اونا تو محل برگزاری کنسرت لایت‌استیک می فروشن !

🐻 : آه لطفا اگر کسی میتونه یکی رو برای من و سوبین هیونگ بخره.

کامنت ویورس سوبین عضو تی‌اکس‌تی:

💛: آیو چجوری بنظر می‌رسید؟ 

🐰: مثل پرنسس 

🐰: موهاشو و میکاپ و استایلش خیلی خوب بودن 


منتشر شده از چندتا سلبریتی که در کنسرت آیو حضور داشتن

*خیلی ها هم اینستا گرامشون رو با کنسرت آیو آپدیت کردن ولی چون زیاد بودن قرار نمیدم


Download

جیهیو عضو گروه توایس به تازگی آیو رو منشن ، و درباره ی کنسرت گلدن اور صحبت کرده.


Download

گروه تی اکس تی به تازگی آیو رو منشن کرده.

اونا گفتن که سوبین با بومگیو به کنسرت آیو میرن ! اونا آیو رو "معلم" خطاب کردن و همچنین اضافه کردن دیگه برای کنسرت نمیتونن صبر کنن؛


Download

بازیگر لی جونگ سوک آهنگ  meaning of you از ایو رو در فن میتینگ اخیرش خوند


پارک‌میونگ‌سو به تازگی گفته که در 7 سال گذشته ، از زمانی که با آیو همکاری داشته ، از آیو هدیه های تعطیلاتِ زیادی دریافت کرده؛

"امسال ، آیو یه عسل بومی رو به موقع برای تعطیلات برام فرستاد"


Download

عضو nmixx در ریلتی شوی جدیدشون آهنگ Autumn Morning رو خوند


آیو پست جدید اینستاگرام سوهیون عضو SNSD رو لایک کرد


کامنت جونگیون عضو توایس زیر پست کنسرت آیو:

«اول باید برنامه کاریم رو واسه ۱۷ و ۱۸ام خالی کنم»


بازیگر سون‌سوک (مادربزرگ جیان در سریال مای آجوشی) امروز در SBS Cultwo show آیو رو منشن کرده: ”آیو کتاب‌های زیادی میخونه. اون با وجود سن کمش بسیار عاقل بنظر میرسه بنابراین من بازیش رو از یه دید دیگه نگاه کردم. بازی اون واقعا عمیق و باورنکردنیه. اون اصلا شبیه یه بچه نیست.“


Download

وینتر عضو اسپا در فن‌ساین ویدیو کال اخیر‌شون، بخشی از آهنگ Through the night رو خوند


Download

بومگیو عضو تی اکس تی در لایو اخیرش در حالی که به موزیک های آیو گوش میکرد در مورد اینکه احتمالا دوباره باید هتل دل لونا و اجوشی من ببینه صحبت میکرد


Download

دویونگ عضو گروه اِن‌سی‌تی اهنگ هولدمای‌هند از ایو رو کاور کرد


هان‌هیوجو در لایو اخیر اینستاگرامش ترک های Lilac , BBIBB و Strawberry moon رو پلی کرد


سوهو عضو اکسو ترک GANADARA رو به پلی‌لیست یوتیوب‌اش اضافه کرده. گانادارا تنها آهنگ این پلی‌لیست هست که توسط هم‌کمپانی‌های سوهو منتشر نشده.


Download

سولگی عضو گروه ردولوت Hold my hand رو کاور کرد


بازیگر خانم چو یی هیون در مصاحبه اخیرش از آهنگ استرابری مون آیو به عنوان آهنگی که اخیرا پلی کرده یاد کرد.


تاکاشی ماتسوموتو (72 ساله) نوازنده کهنه کار ژاپنی، ترانه سرا، تهیه کننده موسیقی و غیره در توییت های خود از آیو و سریالMy Mister تمجید کرده.

اون حتی یک جفت از کفش های جی‌ان در اجوشی من رو خریده!


ارتیست Aiki در شو مینت درباره آیو حرف زده:

Download

ایکی : آیو خیلی دوست دارم 

 و میخوام ازش محافظت کنم و همجا تو جیبم با خودم ببرمش 

مجری : ببینش چی میگه 

و ایکی میگه آیو بیا وقتی همو دیدیم همو ببوسیم


Download

سوهو فن بوی اصیلمون عضو اکسو او‌اس‌تی سریال مای میستر به نام dear moon رو به فناش پیشنهاد کرد و گفت همیشه در تنهایی به این آهنگ گوش میده و تیکه‌‌ای از اون رو خوند.


منبع: @IRdlwlrma