پوستر منتشر شده از آیو برای تور جهانی HER


لیست تور جهانی


  ‌ آیو سالن Arena فیلیپین رو گرفته که ۵۵ هزار نفر ظرفیت داره و بازم مثل همیشه قراره بشه اولین سولوییست زنی که توی همچین سالن بزرگی توی فیلیپین کنسرت میزاره


آیو به کیتی پری پیوست به عنوان تنها اکت های سولو زنی که در "ارنای فیلیپین" کنسرت برگزار میکنن!


لیست ظرفیت سالن هایی که آیو برای تور جهانیش گرفته اینه و هیچ کدوم زیر ۱۲ هزارنفر نیست


اینطور که معلومه روزی که جیون توی لندن کنسرت داره دقیقا سالن بغلش تیلور اجرا داره


طبق اخبار منتشر شده توسط ایدام، تور جهانی H.E.R در دوازده کشور و هجده شهر برگذار می‌شه و در آینده شهرهای بیشتری برای برگذاری کنسرت به تور H.E.R اضافه میشن

_تاریخ و مکان کنسرت‌هایی که تا الان تایید شده روی عکس مشخص شدن.


آپدیت توییتر آیو برای پیش فروش بلیط کنسرت های سئول

"رزرو بلیط برای اعضای فن‌کلاب نسل ششم : 25 ژانویه 

رزرو عمومی : 29 ژانویه"

جزئیات کنسرتِ تور جهانی H.E.R در سئول:

"دوم مارچ: 12:30 به وقت ایران

سوم مارچ: 11:30 به وقت ایران

نهم مارچ: 12:30 به وقت ایران

دهم مارچ: 11:30 به وقت ایران

محل برگذاری: KSPO DOME "

_یوئناها هم مثل همیشه از قیمت بلیط‌ها تعریف کردن و گفتن قیمت‌ها خیلی مناسبه!


پوستر جدید برای کنسرت های ژاپن در یوکوهاما

جزئیات کنسرتِ تور جهانی H.E.R در ژاپن:

"بیست و سوم مارچ: 10:00 به وقت ایران

بیست و چهارم مارچ: 09:00 به وقت ایران"

_احتمالا قراره برای کنسرت‌های هر کشور پوستر‌ِ جداگانه منتشر بشه.


کنسرت آیو در کره قراره بصورت استیج ۳۶۰ درجه توی سالن KSPO Dome، در روز های ۲،۳،۹،۱۰ مارچ برگزار بشه؛


آپدیت اکانت توییتر آیو با مرچای تور H.E.R


خبری منتشر شده که نیوجینز قراره مهمون ویژه کنسرت‌ تور جهانی HER در سئول باشن!


پوستر جدیدی که برای کنسرت‌های تور جهانی در اروپا منتشر شده


استایل های آیو برای کنسرت امروز (روز اول سئول)


سلبریتی هایی که روز اول کنسرت جیون حضور داشتن: (ممکنه لیست کامل نباشه)

1. (park solmi (actress

2. moon sori (actress)

3. Yoo jaesuk

4. Yang sechan

5. Park myungsoo

6. Kang mina

7. Yoo inna

8. Aespa winter

9. Newjeans (مهمون های کنسرت)

10. Exo D.O (do kyungsoo)

11. Heize

12. Yujeong

13. Chaeyeon 

14. Park eunbin

15. Lee Jooyoung

16. oh nara

17. son sungyoon

18. director uhm taehwa

19. IU's boyfie Lee jongsuk ♡

20. Shin jaeha & jongsuk


لی جونگ سوک هم توی کنسرت حضور داشته!


لیست آهنگ هایی که در روز اول تور جهانی her در سئول خوانده شد:

1. Holssi

2. Jam Jam

3. Ah puh

4. BBIBBI

5. Obliviate

6. Celebrity

7. Blueming

8. Coin

9. eight

10. Hold My Hand

11. I stan U

~NewJeans: ETA + Shh.. (HYEIN Part) + Ditto~

12. Havana

13. Meaning of You

14. Friday

15. strawberry moon

16. Through The Night

17. Shopper (2x)

18. above the time

19. YOU&I

20. Love wins all

21. Shh.. (Solo Ver.)

22. Twenty-three

23. Holssi (Rep)

Encore:

24. Leon

25. Every End of the Day

26. Hey (Rock Ver.)

27. Epilogue


کمپانی EDAM اعلام کرده کسانی که برای تهیه بلیط های کنسرت آیو کلاهبرداری انجام داده بودن شناسایی شدن و از این بعد اجازه حضور در کنسرت ها رو ندارن و دیگه عضو فنکلاب آیو هم نیستن ، این اقدام برای اینه که همه فنا بتونن به صورت منصفانه بلیط کنسرت تهیه کنند.


استایل های آیو برای کنسرت امروز (روز دوم سئول)


لیست آهنگ هایی که در روز دوم تور جهانی her در سئول خونده شد:

1. Holssi

2. Jam Jam

3. Ah puh

4. BBIBBI

5. Obliviate

6. Celebrity

7. Blueming

8. Coin

9. Eight

10. Hold My Hand

11. I Stan U

Convidadas especiais: RIIZE

1. Get A Guitar

2. Love 119

12. Havana

13. Meaning of You

14. Friday

15. Strawberry Moon

16. Through the Night

17. Shopper

18. Above the Time

19. You&I

20. Love Wins All

21. Shh..

22. Twenty-Three

23. Holssi

Encore

24. Every End of the Day

25. LILAC

26. Unlucky

27. Flu

28. Shopper

29. Heart


اتاق انتظاری که آیو واسه مهمونای استیجش تو بک استیج درست کرده بود ( نیوجینز و رایز)


” پست ویورس سونگ چان رایز توی ویورس:

امروز رایز فرصت فوق العاده ای داشت که به عنوان مهمان توی کنسرت آیو سونبه نیم اجرا کنه!! دعوت به عنوان یه مهمان ویژه تو کنسرت آیو نیم به تنهایی چیزیه که باید واسش شکرگزاری کنیم

اما وقتی سونبه نیم شخصاً به هر کدوم از ما نامه و هدیه هایی تو اتاق  انتظار  سالن کنسرت داد ، واقعاً تأثیرگذار بود. این حسو داشتم که اگه روزی ما کنسرت سولوی خودمونو تو همون  مکان برگزار کنیم ، قطعاً میخوام سونبه نیم رو هم دعوت کنم

امروز از خیلی جهات روز خاطره انگیزی بود و حضور رو استیج  به عنوان مهمان باعث شد مشتاق باشم تا فنامونو تو یه  کنسرت بزرگتر در اسرع وقت ملاقات کنم. تا اون زمان، من سخت کار  و تلاش میکنم، پس لطفاً مثل الان همیشه در کنار من بمونید. شبتون بخیر!🧡”


حرفای چریونگ راجب کنسرت امروز آیو:

☆ من کلی از کنسرت شما امروز یاد گرفتم ... 🙈😭

چیزی که میتونم به میدزی بگم اینه که من تو بیان احساساتم خوب نیستم اما سخت تلاش می‌کنم تا بهتون بگم چقدر دوستون دارم❕( خیلی کیوته 🥺 ) 

☆من بیشتر هیجان زده و مور مور میشم چون هممون هیجان زده ایم 🙊

☆ امروز خیلی چیزا ... انجام شد ( تمومه ) 

☆ من و ریوجین دوتامون هم گریه کردیم هم خندیدیم 

☆ خیلی وقت بود کنسرت نرفته بودم

☆ روزی که میدزی وارد موقعیت شد من یه جور دیگه خوشحال بودم 🥹 آیا میدزی هم همین کار رو کرد ؟ ( فن گرلی های خودشو میگه ) فکر کنم وقتی کنسرتو دیدم چیزی که میدزی گفت منو بیشتر تحت تأثیر قرار داد❕من فکر میکنم لبخندتون به طور خاصی فراموش نشدنیه 💌 

☆ من خیلی به شما احترام میذارم. سعی میکنم بیشتر تلاش کنم 💪🏻💪🏻 


” پست شوتارو:

امروز رفتیم کنسرت آیو سونبه نیم!! من مطمئن نبودم که BRIIZE (فناشون) اونجا بودن یا نه  ، اما با تشکر از همه یوئناها که ما رو تشویق کردن، ما  اجرای فوق العاده ای داشتیم!

و من یه هدیه و یه نامه دست نویس از ایو سونبه نیم  گرفتم ㅠ و نامه دست نویس به ژاپنی نوشته شده بود ㅠㅠ من واقعا متاثر شدم ㅠ نتونستم اجراهاشو بطور کامل ببینم ، ولی از پشت صحنه دیدم که چگونه اون به طرز ماهرانه ای از استیجش با طرفداراش لذت می بره. خیلی باحال بود🥺

من می خواستم تو کنسرتش شرکت کنم چون آهنگای زیادی از سونبه نیم  هست که می شناختم ㅎㅎ واقعا باعث افتخار بود که بتونم رو استیجشون شرکت کنم💜”


آپدیت توییتر رایز با آیو:

"نونا، 

من همیشه حمایتت میکنم، ملاقاتت به عنوان انتونِ رایز عالی بود. فایتینگ !!

باقی تور رو به خوبی بگذرونی، آیو و یوئنا"


خلاصه ای از صحبت های هانی عضو گروه نیوجینز درمورد حضورشون توی کنسرت آیو به عنوان مهمان :

روز کنسرت مثل یه رویا بود، وقتی متوجه شدم قراره توی کنسرت آیو سونبه نیم اجرا کنیم باورم نمیشد، من هیچوقت فکر نمیکردم حتی بتونم به کنسرتش برم چه برسه به اینکه اجرا داشته باشم و این برامون افتخار بزرگی بود.

من بعد اجرا نشستم و تماشا می‌کردم، می‌تونم درمورد تک تک آهنگ ها صحبت کنم اما خیلی طولانی میشد، خیلی تحت تاثیر قرار گرفتم.بالا و پایین میپریدم، جیغ میزدم، گریه میکردم و میخندیدم ... اما معلوم شد فقط من نبودم که این احساس رو داشتم( منظورش اینه که بقیه اعضا هم همینطور بودن ) .

فکر میکنم آهنگ ها واقعا احساس دارن و جادویی دارن که می‌تونه حال مردم رو بهتر کنه.

لحظه اجرای Above the time یاد دوران کارآموزی افتادم، که استادم این آهنگ رو برای تمرین بهم پیشنهاد کرد.من آیو و این آهنگ رو میشناختم ... پس چطور میشه این آهنگ رو نشنیده باشم؟ با خوندن لیریکش اشک می‌ریختم چون واقعا این آهنگ بهم کمک کرد و با شنیدنش توی کنسرت قلبم درد گرفت .


طبق گـزارش خبرگزاری های تایوان ، ۴۰ هزار بلیط کنسرت آی یو برای دو روز کنسرت در taipei فقط در عرض یـک دقیقه سولد اوت شده . 

گفته شده این بالاترین ترافیکی بوده که تا به حال سیستمشون برای آرتیستی تجربه کرده ( ۷۰۰ هزار نفر در صف بودن )


تمام کنسرت های آمریکای آیو در کمتر از ۲۰ دقیقه سولد اوت شدن ( میانگینه در واقع بعضی شهرها یازده دقیقه و بعضی چهارده دقیقه) ، این در حالیه که صف انتظار به نزدیک ۸۰ هزار نفر هم رسیده بوده و خیلی از یوئناها بعد از کلی انتظار نتونستن تیکت تهیه کنن


لیست ایدل هایی که به روز سوم کنسرت کره رفتن:

Jay Park

Le sserafim

Kim soohyun

Lee junyoung

Seungsoo ( بازیگر کودک بروکر )

San, SEONGHWA, YUNHO , JONGHO ( ATEEZ )

Capri ( طراح دنس هولشی )

JeA

Go minsi

So juyeon

Lim Seulong

Kang hanna

uhm tae hwa ( کارگردان ام وی لاو وینز آل )

oh euisik

heo junseok

MINJI ( Secret Number )


ست لیست روز سوم کنسرت سئول ( مجموعا چهار ساعت و شش دقیقه )


لیست ایدل هایی که به روز چهارم کنسرت کره رفتن:

Park bogum

Kim soohyun 

Sean 

Lee joongi

Ahn seung gyun

Hong hwanyeon

Yoonjo ( Hello Venus )

Nayeon , jeongyeon , dahyun , tzuyu ( TWICE )

Chaewon ( le sserafim )

Jo kwon

Yang Hyunmin

Rothy


ست لیست کنسرت روز چهارم سئول ( مجموعا چهار ساعت و نوزده دقیقه )


صحبت های آیو در روز چهارم کنسرت:

داشتم بهش فکر می‌کردم، چرا شما از من تشکر می‌کنید؟ ... جداً ... من کسیم که باید ازتون سپاسگذاری کنم. چیزی نیست که شما بخواید ازش تشکر کنید، من می‌خوام چهارده‌هزار تا از خودم رو کپی کنم و رو به تک تکتون بگم ازتون ممنونم.


پرفکت بودن کنسرت های آیو و اجراهاش توجه مجلات خارجی رو بهم به خودش جذب کرده و NME بریتانیا به تور سئول آیو امتیاز صد و نمره کامل داده ، همچنین مقاله های زیادی راجب این تورش و کیفیت اجراهاش نوشته شده


ساکورا لسرافیم خیلی جیونو دوست داره براش وقت گذاشته بود کلاه بافته بود و از فرآیندش پست گذاشته جیونم کامنت گذاشته بود با ناراحتی براش که ( از بس سرش شلوغ بوده ) هنوز وقت نکرده کادوش رو باز کنه اما ازش تشکر کرده . ساکوراهم با تعجب جواب داده سونبه نیم نه😳( این حرفا چیه؟) همین که تونستم هدیه رو بهت بدم باعث افتخارمه 💛


ست لیست کنسرت ژاپن


آپدیت جدید خواننده معروف ژاپنی LiSA که به کنسرت آیو رفته بوده:

"توی اجرای یوکوهامای آیو، بهترین صدا رو شنیدم🥺❤️"


میدونستید استایلیست آیو و بکهیون یکی بوده؟*-*


مقاله هایی منتشر شده درمورد از کار افتادن سایت های فروش بلیط:

"ایدام گفته ۲۶ مارچ به محض باز شدن سایت فروش بلیط برای کنسرت های مالزی بخاطر هجوم کاربران و ترافیک زیاد سایت از کار افتاده و مجبور به اقدام اضطراری شدن.

تعداد افرادی که دیروز توی صف بودن به ۸۲۰ هزار نفر رسیده !

قبل از مالزی، آیو تمام کنسرت های سئول، ژاپن، تایوان، نیووارک، اتلانتا، واشنگتن، رزمنت، اوکلند، لس انجلس، جاکارتا، سنگاپور رو سولد اوت کرده."


مجموع افراد در صف برای کنسرت های هرکشور

جاکارتا : ۶۳۰ هزار نفر

تایوان : ۷۰۰ هزار نفر

مالزی : ۸۲۰ هزار نفر

تمام کنسرت های آمریکا هم توی ده تا پونزده دقیقه سولد اوت شدن


آپدیت اینستاگرام misato kowaki همراه آیو

"( عکس سمت چپ ) ایشون دوازده سال پیش زمانی که آیو توی ژاپن دبیو کرد درمورد آیو گفته بود:

من تحت تاثیر کیوتی آیو قرار گرفتم .. نه فقط ظاهرش بلکه شخصیت و درونش هم کیوته. یه دوست واقعی که همیشه می‌خنده.من حس می‌کنم اون قراره یه ستاره باشه."

_میساتو زمان پروموشن های دبیو و کنسرت‌های آیو توی ژاپن استایلیستش بود .


Download

اپنینگ کنسرت ها همیشه با هولشی شروع میشه قبل اجرای هولشی همچین ویدئویی پخش میشه که راویش آیوعه و متن زیر روی تصویر نمایش داده میشه :

"برای بعضی آدما، این زندگیه.

برای بعضی‌ها، این یه مشکله.

برای بعضی‌ها، این موجودیت و هستیه.

برای برخی دیگه، این اشتیاقه.

یا شاید برای بعضی‌ها این یه نعمته.

شاید هم برای برخی این یه کمبود باشه.

چطور میشه استراحت کرد؟

به کسی تبدیل بشید که واقعا می‌خواید باشید.

رویاهایی که دارید رو دوباره رویاپردازی کنید."


آیو توی سوند چک کنسرت تایوان آهنگ The One and Only از Accuesfive رو خونده و این بخشی از لیریک اهنگشه:

"کنار من بودن آسون نیست،

اگه یه توضیح واضح ازش می‌خوای 

چشمات رو ببند و از قلبت بپرس

'من واقعا عاشقتم' , 'تو شبیه هیچکس دیگه‌ای نیستی'

اما توی چشمات هیچ اعتماد بنفسی نیست، وقتی دوباره نتونستی حقیقتو اعتراف کنی

قلب مضطربت منو سرگردون می‌کنه

تا وقتی که فهمیدم

چه کارایی پشت سرم میکنی

عشقت هنوز مثل همیشه‌س

اما من احساس خفگی میکنم."

_این آهنگ خوندن آیو توی Weibo هم ترند شده


“ عکسای منتشر شده توسط یوئناها از محل کنسرت تایوان


منبع: https://t.me/iuraniaa و @iuvita و @IRdlwlrma